  • 1. Data: 2009-09-10 16:17:40
    Temat: Formularz i buttom
    Od: Slawomir <g...@v...pl>

    Witam

    Mam taki problem: Chę przesła za pomocą buttona wartośc w value ale
    napis na buttonie musi byc inny niż owa wartośc value. Wygląda to u
    mnie mniej więcej tak
    <buttom type="submit" name="def_ref" value="12"> przeslij </buttom>

    I tu problem. Pod większąścią przeglądarek wartoś post def_ref wynosi
    12 ale pod IE na Vista def_ref ma wartośc "przeslij". Czyli jakoś IE
    sobie nadpisuje wartośc podaną w value na tą podaną miedzy tagami. Jak
    to rozwiązac aby działało wszędzie i zawsze?

    pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2009-09-10 18:02:21
    Temat: Re: Formularz i buttom
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Thu, 10 Sep 2009 17:17:40 +0100, Slawomir <g...@v...pl> wrote:

> [...]
    > sobie nadpisuje wartośc podaną w value na tą podaną miedzy tagami. Jak
    > to rozwiązac aby działało wszędzie i zawsze?

    Skasować wszystkie kopie IE na świecie? ;)

    Niestety buttony w IE są kompletnie skopane. Pozostają tylko rozwiązania
    zupełnie toporne jak np. tworzenie właściwego <input type=hidden> z
    onclick buttona.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 3. Data: 2009-09-10 18:02:45
    Od: emila <w...@p...onet.eu>

    Slawomir pisze:
> [...]
    > sobie nadpisuje wartośc podaną w value na tą podaną miedzy tagami. Jak
    > to rozwiązac aby działało wszędzie i zawsze?

    jeśli to formularz to
    <input type="hidden" name="parametr"... >

    --
    emila to on
    on to ja

  • 4. Data: 2009-09-10 18:27:03
    Od: Slawomir <g...@v...pl>

    problem w tym, że value może przyją różne wartości. Po prostu generuje
    to skrypt PHP i jest kilka przycisków i w zależności od tego który
    kliknie user to takie value jest przesyłane
    A jak ustawic w on click inputa hidden bo trochę tego nie widzę.

    pozdrawiam
    Sławek

  • 5. Data: 2009-09-10 19:53:29
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    Slawomir pisze:
> [...]
    > kliknie user to takie value jest przesyłane
    > A jak ustawic w on click inputa hidden bo trochę tego nie widzę.

    Już kiedyś pisałem - stosuję takie obejście:
    <input type="submit" name="def_ref[12]" value="przeslij">
    12 daje się łatwo wyłuskać przez key($_POST["def_ref"]).

    artur

  • 6. Data: 2009-09-10 20:25:17
    Od: Slawomir <g...@v...pl>

    On 10 Wrz, 21:53, Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>
    wrote:
    > Już kiedyś pisałem - stosuję takie obejście:
    > <input type="submit" name="def_ref[12]" value="przeslij">
    > 12 daje się łatwo wyłuskać przez key($_POST["def_ref"]).

    Kurde:) Sprytne:) Zaraz spróbuję to zastosować.
    Wielkie dzięki.

    pozdrawiam
    Sławek

  • 7. Data: 2009-09-10 21:05:18
    Od: Slawomir <g...@v...pl>

    Oczywiście działa bez pudła.
    Jeszcze raz wielkie dzięki.

    Sławek

  • 8. Data: 2009-09-13 18:20:49
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Slawomir wrote:
    > problem w tym, że value może przyją różne wartości. Po prostu generuje
    > to skrypt PHP i jest kilka przycisków i w zależności od tego który
    > kliknie user to takie value jest przesyłane

    Jeżeli bierzesz pod uwagę IE6, to w tym przypadku musisz zrezygnować z
    button - badzIEw wysyła je wszystkie, a nie tylko kliknięty.