eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFormuła 1 - dlaczego 'nagumowany' asfalt jest przyczepniejszy od czystego? › Re: Formuła 1 - dlaczego 'nagumowany' asfalt jest przyczepniejszy od czystego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5d8f2475$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d8f6834$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <qmnur4$5am$1$Adam@news.chmurka.net>
    <9031894395$20190928180231@squadack.com>
    <qmock9$cmt$1$Adam@news.chmurka.net>
    <5d8fb8f6$0$14376$426a74cc@news.free.fr>
    <qmof0s$e1v$1$Adam@news.chmurka.net>
    <5d8fc0c3$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <qmogbb$en3$1$Adam@news.chmurka.net>
    <5d8fc6d4$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <qmompd$idg$1$Adam@news.chmurka.net>
    In-Reply-To: <qmompd$idg$1$Adam@news.chmurka.net>
    Subject: Re: Formuła 1 - dlaczego 'nagumowany' asfalt jest przyczepniejszy od
    czystego?
    Date: Mon, 30 Sep 2019 10:57:17 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 36
    Message-ID: <5d91c40d$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.9.130
    X-Trace: 1569833997 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17358 83.26.9.130:58071
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663100
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:qmompd$idg$1$A...@n...chmurka.net...
    W dniu 2019-09-28 o 22:47, Shrek pisze:
    > W dniu 28.09.2019 o 22:38, Adam pisze:
    >>>> Paliwo ubywa.
    >>> Ale dodać masę paliwa do masy pojazdu potrafi dzieciak z
    >>> pierwszych klas szkoły podstawowej.
    >
    >> No chyba, że zejdzie wiecej.

    >No ale niech ważą BEZ paliwa, aby auto bez paliwa ważyło tyle, ile
    >trzeba, lub nieco więcej.
    >Nie rozumiem - dla mnie to problem na poziomie przedszkolaka.

    >>> Nadal nie rozumiem, po co waży się auta,
    >> Zakładam, że jest w wymogach, że mają ważyć od do.

    >To wymogi są jakieś idiotyczne, skoro widełki są zbyt wąskie, bez
    >uwzględnienia paliwa.

    Nie sa waskie. Tylko kazdy sie stara urwac te zbedne kg, to czasem
    urywa za duzo

    >W takim układzie auta powinny być ważone przed jazdą i przed
    >tankowaniem.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One_car

    Weight: 728kg including driver and excluding fuel

    Taki przepis ... a jak zwazysz przed, to sie okaze, ze dodadza jakis
    balast wodny, ktory zgubia, albo mechanicy w pitstopie wymienia
    spojler na lzejszy itp ..

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: