  • 1. Data: 2011-11-08 10:36:51
    Temat: Format wprowadzania pozycji w nawi TomTom - czy ktoś może pomóc??
    Od: "mcpc" <m...@w...pl>

    Witam

    Kolega który wyjechał właśnie do pracy do Hiszpanii ma olbrzymi problem gdyż
    nie może w żaden sposób wprowadzić do nawigacji TomTom Go XL (z mapą na całą
    europę) pozycji na zachód od południka 0 (czyli właśnie w Hiszpanii). Chodzi
    np o ten punkt:
    43.342565,-1.762211
    Czy ktoś wie jak wprowadzić "-" na tej klawiaturce? Próbował już przeliczyć
    to na zapis stopnie, minuty, sekundy i litera W (czyli zachód) z przodu -
    wychodziły jakieś głupoty zamiast punkt w Hiszpanii:
    http://maps.google.pl/maps?q=43.342565,-1.762211&hl=
    pl&t=m&z=16&vpsrc=0
    Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi. Dodam, że odpada wprowadzanie
    adresów bo on posiada tylko kilka pozycji GPS do których ma dojechać...

    Pzdr

  • 2. Data: 2011-11-08 10:55:28
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    mcpc <m...@w...pl> napisał(a):

    > Witam
    Chodzi np o ten punkt: 43.342565,-1.762211
    Jak dla mnie, to zamiast wartości ujemnej powinien wprowadzić dodatnią,
    poprzedzając to literą W, jeżeli TomTom tak potrzebuje, żeby mu wskazać
    zachodnią półkulę.

  • 3. Data: 2011-11-08 12:31:55
    Temat: Re: Format wprowadzania pozycji w nawi TomTom - czy kto? mo?e pomóc??
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-08, mcpc <m...@w...pl> wrote:
    > Czy kto? wie jak wprowadziae "-" na tej klawiaturce? Próbowa? ju? przeliczyae
    > to na zapis stopnie, minuty, sekundy i litera W (czyli zachód) z przodu -
    > wychodzi?y jakie? g?upoty zamiast punkt w Hiszpanii:
    > http://maps.google.pl/maps?q=43.342565,-1.762211&hl=
    pl&t=m&z=16&vpsrc=0
    > Z góry dziekuje za wszelkie odpowiedzi. Dodam, ?e odpada wprowadzanie
    > adresów bo on posiada tylko kilka pozycji GPS do których ma dojechaae...

    Kilka? To niech weźmie adresy z maps.google. A jak więcej to niech pyta
    na właściwej grupie.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 4. Data: 2011-11-08 12:56:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 08 Nov 2011 10:36:51 +0100 osobnik zwany mcpc wystukał:

    http://lmgtfy.com/?q=przeliczanie+wsp%C3%B3%C5%82rz%
    C4%99dnych&l=1

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2011-11-08 14:30:53
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-11-08 12:56, *masti* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > http://lmgtfy.com/?q=przeliczanie+wsp%C3%B3%C5%82rz%
    C4%99dnych&l=1

    :) - przelicza na współrzędne z minusem
    Nie za dobra podpowiedź, choć początek był obiecujący :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 6. Data: 2011-11-08 14:51:08
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    Jakaś nowomoda z tymi współrzędnymi na minusie chyba ;-D Patrzę na globus i
    widzę tylko dodatnie współrzędne. Dla długości wschodniej i zachodniej osobno.

  • 7. Data: 2011-11-08 16:07:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 08 Nov 2011 14:30:53 +0100 osobnik zwany Mirek Ptak
    wystukał:

> [...]
    > odpisać:

    C4%99dnych&l=1

    > :) - przelicza na współrzędne z minusem Nie za dobra podpowiedź, choć

    ale jaki masz problem z usunięciem minusa?

  • 8. Data: 2011-11-08 22:48:34
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-08 14:51, k...@N...gazeta.pl pisze:
    > Jakaś nowomoda z tymi współrzędnymi na minusie chyba ;-D Patrzę na globus i
    > widzę tylko dodatnie współrzędne. Dla długości wschodniej i zachodniej osobno.

    Aż dziwne że ten minus to zachodu dotyczy a nie tego zacofanego wschodu :D

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis