  • Data: 2020-03-13 15:34:24
    Temat: Re: Ford stłuczony, BMW się rozpadło...
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 13 marca 2020 07:51:43 UTC-5 użytkownik T. napisał:
> [...]
    pl...

    dem-na-krajowej-17-nie-zyje-dwoch-mlodych-mezczyzn-t
    rasa-piaski-krasnystaw-zablokowana-zdjecia/?fbclid=I
    wAR09W5uZDi_nu5dJf_BaOq941nPAld024cHjneYl9tQOEeVu880
    i-W7s7R8

    > Mam mondeo 15-letnie - nie ma śladu rdzy (no dobra - przesadziłem - ale
    > jest w bardzo dobrym stanie) :-)
    > Podobno wcześniej na potęgę rdzewiały drzwi - wymieniali na gwarancji.
    > Widać jakiś dobry egzemplarz trafiłem.
    > T.

    Trza sprawdzic progi od strony nadkoli.
    Tam czesto kamienie wala i gnije od srodka. I boczne blachy blotnikow tez.

    Podwozie jak zaklajstrowane to gnic nie bedzie.
    A drzwi jak nie purchlate to ok.