eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFord jednak g... wort ;)Re: Ford jednak g... wort ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!zen.net.uk!dedekind.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 08 Dec 2011 00:05:12 +0100
    From: s2k <s...@d...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
    Thunderbird/8.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ford jednak g... wort ;)
    References: <jbjgob$4t3$1@news.task.gda.pl> <jbjgta$9gt$1@node2.news.atman.pl>
    <4edd5298$1@news.home.net.pl> <jbkje3$96u$1@mx1.internetia.pl>
    <1syvo482z4gtl$.1u9qrfkc8uyku.dlg@40tude.net>
    <jbkm4h$ohg$1@mx1.internetia.pl>
    <k8ekhchidhif$.xrwuy9g5p44b.dlg@40tude.net>
    <jbkp1l$8ld$1@mx1.internetia.pl> <jbktkj$8tu$1@mx1.internetia.pl>
    <jbku6u$cc3$1@mx1.internetia.pl> <jbl03r$nen$1@mx1.internetia.pl>
    <jbl1u6$5q3$1@mx1.internetia.pl> <jbl2o0$cke$1@mx1.internetia.pl>
    <jblbqm$nkk$1@news2.ipartners.pl> <jblc1m$js8$5@node2.news.atman.pl>
    <jbldhq$oiq$1@mx1.internetia.pl> <jblfvb$63s$1@mx1.internetia.pl>
    <jblmbd$ec8$1@mx1.internetia.pl> <jblp1u$ugg$1@mx1.internetia.pl>
    <jblv6j$4n3$1@mx1.internetia.pl> <jbno11$1tom$1@news2.ipartners.pl>
    In-Reply-To: <jbno11$1tom$1@news2.ipartners.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 111207-1, 2011-12-07), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 41
    Message-ID: <4edff123$0$1449$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.16.240
    X-Trace: 1323299107 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1449 83.27.16.240:26618
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2419024
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-12-07 14:00, Jakub Witkowski pisze:
    > W dniu 2011-12-06 22:00, Sylwester Łazar pisze:
    >>>> Synchronizacja jest ważna, ale uszkodzenia wynikają z tego, że
    >>>> mechanizm
    >>>> jest nietrwały.
    >>>
    >>> Nie mechanizm, a jego sterowanie.
    >> Ja piszę o tradycyjnym rozrządzie.
    >> Sterowanie paskiem jest nietrwałe?
    >>
    >>> zwyczajnie uszkodzenie "cewki" sterującej otwieraniem zaworu.
    >>
    >> Porównujesz uszkodzenie cewki, która nie ma ruchomych elementów
    >> z paskiem gumowym?
    >> Otóż informuję kolegę, że uszkodzenie cewki to prawdopodobieństwo 1%,
    >> a paska 90%
    >
    > Raczej odwrotnie.
    >
    > Pomyślmy ile części elektrycznych, styków, cewek itp., że już o samym
    > sterowniku
    > nie wspomnę, będzie miał ten elektryczny rozrząd. I zastanówmy się jaka
    > jest szansa
    > że przez np. 10 lat zaszwankuje w nim *cokolwiek*, nawet na najkrótszy
    > moment.
    > Na podstawie doświadczeń własnych z układami zasilania, zapłonu,
    > szacował bym ryzyko
    > takiego wypadku na jakieś 90%. I nie da się temu zapobiec serwisowaniem,
    > bo taka
    > natura elektryki.
    >
    > Porównajmy to z ryzykiem że padnie prawidłowo serwisowany rozrząd
    > mechaniczny.
    > IMHO, rzędu 5-10%.
    >
    > I dlatego uważam, że elektromechaniczny rozrząd powinien mieć
    > konstrukcję bardziej odporną
    >
    Natura elektryki jest taka bo każdy pierdoli, byle na tanim, minimum
    awaryjności. Kineskopy Sony działają po dziś dzień, tylko kto w nie chce
    patrzeć?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: