-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
nv.de!zen.net.uk!dedekind.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 08 Dec 2011 00:05:12 +0100
From: s2k <s...@d...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
Thunderbird/8.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ford jednak g... wort ;)
References: <jbjgob$4t3$1@news.task.gda.pl> <jbjgta$9gt$1@node2.news.atman.pl>
<4edd5298$1@news.home.net.pl> <jbkje3$96u$1@mx1.internetia.pl>
<1syvo482z4gtl$.1u9qrfkc8uyku.dlg@40tude.net>
<jbkm4h$ohg$1@mx1.internetia.pl>
<k8ekhchidhif$.xrwuy9g5p44b.dlg@40tude.net>
<jbkp1l$8ld$1@mx1.internetia.pl> <jbktkj$8tu$1@mx1.internetia.pl>
<jbku6u$cc3$1@mx1.internetia.pl> <jbl03r$nen$1@mx1.internetia.pl>
<jbl1u6$5q3$1@mx1.internetia.pl> <jbl2o0$cke$1@mx1.internetia.pl>
<jblbqm$nkk$1@news2.ipartners.pl> <jblc1m$js8$5@node2.news.atman.pl>
<jbldhq$oiq$1@mx1.internetia.pl> <jblfvb$63s$1@mx1.internetia.pl>
<jblmbd$ec8$1@mx1.internetia.pl> <jblp1u$ugg$1@mx1.internetia.pl>
<jblv6j$4n3$1@mx1.internetia.pl> <jbno11$1tom$1@news2.ipartners.pl>
In-Reply-To: <jbno11$1tom$1@news2.ipartners.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 111207-1, 2011-12-07), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 41
Message-ID: <4edff123$0$1449$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.16.240
X-Trace: 1323299107 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1449 83.27.16.240:26618
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2419024
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-12-07 14:00, Jakub Witkowski pisze:
> W dniu 2011-12-06 22:00, Sylwester Łazar pisze:
>>>> Synchronizacja jest ważna, ale uszkodzenia wynikają z tego, że
>>>> mechanizm
>>>> jest nietrwały.
>>>
>>> Nie mechanizm, a jego sterowanie.
>> Ja piszę o tradycyjnym rozrządzie.
>> Sterowanie paskiem jest nietrwałe?
>>
>>> zwyczajnie uszkodzenie "cewki" sterującej otwieraniem zaworu.
>>
>> Porównujesz uszkodzenie cewki, która nie ma ruchomych elementów
>> z paskiem gumowym?
>> Otóż informuję kolegę, że uszkodzenie cewki to prawdopodobieństwo 1%,
>> a paska 90%
>
> Raczej odwrotnie.
>
> Pomyślmy ile części elektrycznych, styków, cewek itp., że już o samym
> sterowniku
> nie wspomnę, będzie miał ten elektryczny rozrząd. I zastanówmy się jaka
> jest szansa
> że przez np. 10 lat zaszwankuje w nim *cokolwiek*, nawet na najkrótszy
> moment.
> Na podstawie doświadczeń własnych z układami zasilania, zapłonu,
> szacował bym ryzyko
> takiego wypadku na jakieś 90%. I nie da się temu zapobiec serwisowaniem,
> bo taka
> natura elektryki.
>
> Porównajmy to z ryzykiem że padnie prawidłowo serwisowany rozrząd
> mechaniczny.
> IMHO, rzędu 5-10%.
>
> I dlatego uważam, że elektromechaniczny rozrząd powinien mieć
> konstrukcję bardziej odporną
>
Natura elektryki jest taka bo każdy pierdoli, byle na tanim, minimum
awaryjności. Kineskopy Sony działają po dziś dzień, tylko kto w nie chce
patrzeć?
Następne wpisy z tego wątku
- 08.12.11 00:58 AZ
- 08.12.11 05:48 Karolek
- 08.12.11 18:02 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 09.12.11 17:10 Cezary Daniluk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=