  • 21. Data: 2010-09-17 12:15:44
    Temat: Re: [Ford fiesta] Prze kurwa piękne !!!
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i6vebj$77v$1@inews.gazeta.pl...

    > Byle frajer to nie, ale jest w PL dużo ludzi którzy potrafią bardzo fajnie
    > jeździc, wcale nie gorzej niż Ken...
    > Tylko nie ma predyspozycji do tego. (czyt. finanse)
    >
    > Poza tym Ken dobrze jezdzi, ale tutaj na tym filmie, to bardziej widać
    > zabawę autem niż prezycję.
    > Większość z nas gdyby chwilę pobawiła się takim autem - jeździłaby tak
    > samo.

    Co do ostatniego zdania to nie wiem, ale wszystki filmy Kena są bardzo
    dobrze wyreżyserowane i dla mnie sztuczne. On ćwiczy tak długo, aż będzie
    jeździł idealnie i potem to filmują. Efekt końcowy jest fajny, ale IMO
    sztuczny. Zdjęcie z F1 czy WRC bardzie mi odddziałują na wyobraźnię :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 22. Data: 2010-09-17 12:45:05
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Zastanawiałem się własnie ile razy muszą powtarzać zanim nagraja kompletny
    > materiał.

    Dużo razy:
    http://www.youtube.com/watch?v=DylSYX5gWVQ&feature=r
    elated

    jest więcej 'making of'

  • 23. Data: 2010-09-17 13:04:40
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Sep 2010 11:34:11 +0200, P_ablo napisał(a):

    > Abstrahujac - toz to tylko slowianska fantazja. Nie da sie tego wyplenic od
    > tak - kamerkami i donosicielstwem. Na to potrzeba czasu a efekt wcalnie nie
    > jest pewny...

    Poza tym - jest w tym jednak coś pięknego i romantycznego. Nie jestem wcale
    pewien, czy chciałbym, aby zostało wyplenione...

    --
    Yakhub

  • 24. Data: 2010-09-17 13:24:41
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    Yakhub wrote:
    > Poza tym - jest w tym jednak coś pięknego i romantycznego. Nie jestem
    > wcale pewien, czy chciałbym, aby zostało wyplenione...

    Racja, selekcja naturalna jest czymś pięknym sama w sobie i w żadnym wypadku
    nie powinna zostać wypleniona. Oczyszcza społeczeństwo z chwastów.

    Tomek

  • 25. Data: 2010-09-17 14:23:08
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Szkoda tylko felg i opon na końcu, ale całośc jest mega porywająca. Aż
    > ciarki na plecach mnie przeszyły. Dla takich emocji motoryzacyjnych warto
    > żyć!

    E tam! ;-)
    http://www.youtube.com/watch?v=HQ7R_buZPSo

    --
    Yogi(n)

  • 26. Data: 2010-09-17 14:41:33
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Racja, selekcja naturalna jest czymś pięknym sama w sobie i w żadnym
    > wypadku nie powinna zostać wypleniona. Oczyszcza społeczeństwo z chwastów.

    Zabierając przy okazji ludzi co czekali na przystanku na busa.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 27. Data: 2010-09-17 15:00:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Katanka

    > Szkoda tylko felg i opon na końcu, ale całośc jest mega porywająca. Aż
    > ciarki na plecach mnie przeszyły. Dla takich emocji motoryzacyjnych
    > warto żyć!

    Pierwsze dwa były lepsze.

    --
    ignorance is bliss

  • 28. Data: 2010-09-17 15:03:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kml

    > Zabierając przy okazji ludzi co czekali na przystanku na busa.

    O tak, zdarza się to niezwykle często.

    --
    ignorance is bliss

  • 29. Data: 2010-09-17 15:03:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak

    > Nasze, polskie ulice są pełne takich byle frajerów. :P A cmentarze -
    > jeszcze bardziej nimi nabite. :(

    KAPELUSZ DETECTED

    --
    ignorance is bliss

  • 30. Data: 2010-09-17 16:41:12
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 17 Sep 2010 09:48:07 +0200, Katanka
    <k...@i...pl> wrote:
    > Szkoda tylko felg i opon na końcu, ale całośc jest mega porywająca.

    W którym miejscu? Pewnie w końcówce? Porywające to jest to:

    http://www.youtube.com/watch?v=MO8eLLmoCcI#t=45

    opisać, potem mieć jedyną szansę by się właściwie poskładać i
    skutecznie złożyć się w tę agrafkę. Chociaż trzeba przyznać
    Kenowi, że wreszcie zaczął jeździć.

    > plecach mnie przeszyły. Dla takich emocji motoryzacyjnych warto żyć!

    A buty sprzedają się dalej.

    r.