  • 21. Data: 2012-02-27 00:01:23
    Temat: Re: Ford Focus 1.6 2005-2006rok diesel (Hatchback)
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek P.

    > To jest argument. Ja mu w gaz on do przodu ale co z tego jak
    > przestarza?y technicznie :)

    No tak, 11 s. do setki to prawdziwa rakieta. :>

  • 22. Data: 2012-02-27 06:22:41
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    to wrote:
    > begin Marek P.

    > No tak, 11 s. do setki to prawdziwa rakieta. :>

    Puki co gość zastanawia się nad 1,6 a ten 6,5 s raczej nie ma.

  • 23. Data: 2012-02-27 09:17:16
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    > Ja np. chętnie bym swoje 307 zamienił na wersję po lifcie z 1.6HDi 90KM,
    > tyle powiem.

    Sam bym chciał wersje po lifcie, ale żeby była z silnikiem przed
    liftowym czyli 2,0/90KM. Nie wiem jakoś 1,6 do mnie nie przemawia. 2,0
    jednak mniej wyżyłowany silnik, choć myślę, aby dołożyć do niego IC z
    wersji 110KM.

  • 24. Data: 2012-02-27 21:07:37
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Marek P. w <news:jibmnm$9ss$1@inews.gazeta.pl>:

    > Jeździłem 1,6 TDCI / 90 KM a teraz jeżdżę 1,8 TDCI / 115 KM. Różnica jest
    > zdecydowanie odczówalna ale bez tragedii.

    Owszem, jest tragedia z u. Twierdzisz, że nie cz_u_jesz? No to podaj
    całkowite masy rzeczywiste obu pojazdów

    > Ja miałem szczęście i przeciadłem
    > się na mocniejszy. Odwrotnie może być nieco gorzej.

    Na mocniejszy nominalnie o 25 KM i cięży o?

    --
    Tomasz Nycz

  • 25. Data: 2012-02-27 21:09:32
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    DooMiniK w <news:4f4a789f$1@news.home.net.pl>:

    > p.s. uprzedzając pytanie: nie napisałem, że mieszkam w Polsce.

    Nie, napisałeś na polska grupę dyskusyjną...

    --
    Tomasz Nycz