  • Data: 2013-09-15 19:24:33
    Temat: Re: Folie na ekran smartfonu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "rs" 5235ea9d$0$10353$c3e8da3$9...@n...astraweb.com

    > wygląda na to jakbyś coś wiedział to i owo o okularach
    > i zniszczeniach ich powłok wićc pozwolę sobie zapytać.
    > parę dni temu widziałem fotografa, Nienca, podczas sesji
    > zdjeciowej. w pewnym momencie spadły mu na ziemie okulary.
    > podniósł je szybko, wyciągnął z kieszeni gruby czarny flamaster,
    > który zamiast sztyftu miał filc, ale w kształcie młotka i zaczął
    > jego wierzchem pucować okulary. co jakiś czas patrzył pod światło.
    > sądząc po sprzęcie i całej ekipie, to był jakiś gruby profesjonalista,
    > wiec co jak co, ale na sprzęcie fotograficznym, a tym samym soczewach
> [...]

    Nie, ale mam różne ,,flamastry''. Mają i pędzle, i coś, co zostaje
    na szkle w czasie czyszczenia. Fotografowie mają też gruszki służące
    wydmuchiwaniu piachu/kurzu oraz przeróżne płyny i szmatki.

    IMO dobry fotograf niczym nie czyści obiektywów. ;)
    [ale wymienia na nowe]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'