  • Data: 2011-09-22 00:09:58
    Temat: Re: Folie ClearPlex ?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pewnie chodzi o to, że są ludzie którzy poczty unikają jak ognia i za
    > cholerę nie wiedzą o co chodzi z jakąś tam folią, na co ona ma pomagać i
    > co
    > leczyć?

    > ja tez sie staram unikac, ale ostatnio poprostu musze na nia chodzic.
    >
    > co do produktu to nie chcialem linka dawac bo wlasnie zaraz by bylo ze
    > reklama. Chodzi o ta folie
    > http://www.warsfoll.com.pl/newsletter/newsletter_5_2
    011.htm bo jakos nic
    > wiecej wynalesc nie moge a testy krecone kamera wygladaly dosc ciekawie.

    ja wiem? może ktoś się złapie, w końcu dużo szyb czołowych warstwę
    zewnętrzną ma z tworzywa o czym ludzie często nie wiedzą, więc da się zrobić
    takie tworzywo,
    jak dla mnie większy sens miałoby oklejenie folią mocno ograniczającą IR
    przy jednoczesnym minimalnym przyciemnieniu,

    brat