  • Data: 2010-03-26 11:56:12
    Temat: Re: Folia samoprzylepna
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek napisał:
    > potrzebuje gruba folie samoprzylepna, przezroczysta - identyczna, ktora
    > miejscowo sa oklejane fabrycznie blotniki, klapy itp.

    Nie wiem, czy mają dokładnie taką, o jakiej piszesz, ale ja czasem
    zaopatruję się tutaj:
    http://www.ready.friko.pl/

    READY 30-529 Kraków ul. Józefińska 34c, tel. (012) 296-18-82, kom. 503 350
    593

    Mała hurtownia, ale mają spory wybór folii i można kupować "na metry".
    Aha, no i pamiętajcie o nieklejeniu na świeży lakier - można go przypadkowo
    zdjąć razem z folią ;)

    SebaeL
    --
    http://www.rollupy.net