  • 81. Data: 2012-02-14 11:34:48
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: atm <...@v...pl>

    > Tylko że z dyskusji wynikło, że obśmiewani przez ciebie ajfoniarze
    > używają telefonów beztrosko, a tylko ty owijasz foliami te swoje
    > przedmioty androidowego kultu.

    Alez kto obsmiewa wlascicieli iP? Pomyliles adresatow.
    To zadziwiajace ile piany wygenerowala kwestia folii na ekranie.
    Dobrze, ze temat nie byl powazniejszy.

  • 82. Data: 2012-02-14 11:37:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 13 Feb 2012 15:31:26 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > Raczej nie ;-) Wyznaje zasade ze sprzet jest do uzywania a nie do
    > trzymania w stanie fabrycznym. Po 2 latach i tak jego wartosc bedzie i
    > tak mala niezaleznie czy bedzie porysowany czy tez nie.

    No ale co - proponujesz z gory zalozyc ze po dwoch latach telefon
    zmieniamy?
    Sam uzywasz ajfona 4 lata ... nie lepiej sie zabezpieczyc i nakleic folie
    za 5 zl, niz klac przez nastepne poltora, a moze i 4.5 roku ?

    J.

  • 83. Data: 2012-02-14 11:37:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-02-2012 12:32, AL pisze:

    > 4/ qlue: nie masz sie co wstydzic, ze dostales telefon warty 1500PLN za
    > 1PLN, tak samo jak nie ma sie co wstydzic ten, co ma karte pre-paid i
    > sobie taki telefon kupi (jpatrz punkt 2 i 3)

    Ale pośmiać się z oklejaczy swojego obiektu kultu mogę, pozwolisz?
    Albo z droczenia się kto ma lepszy telefon typu "ty masz tel. firmy X a
    to jest złom, ja mam tel. firmy Y, a tylko ta marka pasuje na
    ołtarzyk!"? Ciekawe czy u tych ludzi nowa pralka albo okap kuchenny też
    wzbudza takie emocje??

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 84. Data: 2012-02-14 11:41:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-02-2012 12:37, J.F. pisze:

    > Sam uzywasz ajfona 4 lata ... nie lepiej sie zabezpieczyc i nakleic folie
    > za 5 zl, niz klac przez nastepne poltora, a moze i 4.5 roku ?

    Albo wsadzić go w styropian i używać 15lat :)

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 85. Data: 2012-02-14 11:47:11
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Skrypek, nie masz wyjscia - musisz narzekac na folie bo na ten
    > kineskop w nowych Nokiach za nic nie nakleisz folii ;P

    Nie muszę narzekać, bo nigdy nie chciałem takiej używać.

    To ty musisz narzekać, bo chcesz używać folii.

    Logiczne, prawda?

  • 86. Data: 2012-02-14 11:47:24
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-14 12:37, DoQ pisze:

    > Ale pośmiać się z oklejaczy swojego obiektu kultu mogę, pozwolisz?

    no tak - ale sam nie rozumiem z czego ten smiech.
    Jakby ktos oklejal caly telefon lub wsuwal go w jakies silinonowe cos -
    to fakt.
    Ale porzadna, dobrej jakosci folia na wyswietlaczu telefonu (masz
    idealnie przycieta do ksztaltow ekranu), dobrze naklejona - nawet nie
    poznasz, ze jest. W zaden sposob nie zmienia wygladu telefonu czy
    komfortu jego uzytkowania.
    Jak bym polozyl telefon na stole przed toba - to nie biorac go do reki
    nie stwierdzisz, czy jest ta folia czy jej nie ma.

    Per analogie:
    Kupujesz AC na swoj samochod (zwlaszcza jesli jest nowy, bo ze starym to
    roznie bywa)?
    Ja sie pytam, po co?
    Prewencyjnie - bo i tak zakladasz, ze niec sie nie stanie, ale..... (tu
    pewnie odpukujesz w niemalowane ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 87. Data: 2012-02-14 11:47:44
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:
    > A nie, przepraszam, jest oryginalny "swietnie" przyciety kawalek
    > plastiku.

    To go sobie wsadź na głowę.

  • 88. Data: 2012-02-14 11:50:23
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 12:29:48 +0100, J.F. napisał(a):

    > A ty gdzie nosisz ? Bez garnituru nie wychodzisz, czy w torebce, pardon, w
    > meskiej saszetce ?

    Wszystkie spodnie, oprócz dresowych, mają więcej niż jedną kieszeń.
    Jeżeli masz wyłącznie spodnie z wyłącznie jedną kieszenią to.. no trudno,
    co robić...

    A do tego dochodzą jeszcze marynarki, kurtki a w lecie są odpowiednie
    dodatki, pozwalające zawiesić telefon na pasku bez obciachu starych
    skórzanych etui.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 89. Data: 2012-02-14 11:51:11
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-14 12:47, Skrypëk wrote:

    > Nie muszę narzekać, bo nigdy nie chciałem takiej używać.
    >
    > To ty musisz narzekać, bo chcesz używać folii.
    >
    > Logiczne, prawda?

    Alez ja nie mam zadnego problemu z folia na moim telefonie.
    Nie musze narzekac, w niczym mi ona nie przeszkadza.
    Widzac Twoja fascynacje nowa Lumia mozna zakladac, ze nie skonczy sie
    tylko na folii.

  • 90. Data: 2012-02-14 11:59:12
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Bo oni wiedza ze za dwa lata wysiadzie im bateria i trzeba bedzie
    > wymienic telefon,

    I za przedłużenie umowy dostaną nowy za złotówkię. A ty sobie będzie kwiczał
    nad brakiem aktualizacji dla swojego starego szajsunga.