  • 371. Data: 2012-02-19 11:31:41
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Lukasz" <w...@b...net.pl>

    >..
    > Tak samo upadek Gorilii na asfalt z jednego z filmików tu podlinkowanych -
    > może się zdarzyć przez przypadek, jak można się uchronić od rysy na
    > ekranie (która na pewno będzie przeszkadzać) to czemu nie?

    Gość w tym filmiku wypowiada się, że co prawda rysy widać po załączeniu
    (podświetlenia) ekranu, ale mu to nie przeszkadza.

  • 372. Data: 2012-02-19 11:32:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Taka Nokia jest jak telewizor CRT Sony Trinitron 21" z 1999r
    > "leżak z hurtowni" - normalnie wypas, za jedyne 6000PLN - biały kruk.

    Ja mam taki w piwnicy, stan idealny. Chętnie sprzedam Waldkowi z rabatem
    1000 zł czyli za jedyne 5000 zł. Grzech się nie skusić!!!

  • 373. Data: 2012-02-19 11:33:35
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > [...]
    >
    > gdzie "tam" ?

    Tam gdzie to wystawiają i ktoś im to kupuje.

  • 374. Data: 2012-02-19 11:33:38
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

    > Podobnie jak ten mustang, bo radosc z jazdy to pewnie mozna miec podobna
    > za znacznie nizsza cene, a takim zabytkiem to w ogole nie oplaca sie
    > jezdzic - za drogo :-)

    Ale to jest dodatkowo jedna z brzydszych Nokii, nie ma w niej NIC
    ciekawego. Jeszcze rozumiem, że ktoś sobie kupi tą jedną z najmniejszych
    albo jakąś o ciekawym wzornictwie. Ale przecież ten model to gówno!

  • 375. Data: 2012-02-19 12:07:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Feb 2012 12:33:35 +0100, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
    >
    > Tam gdzie to wystawiają i ktoś im to kupuje.

    Na oko to cala masa roznych firm.

    J.

  • 376. Data: 2012-02-19 13:25:43
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Na oko to cala masa roznych firm.

    Yhm. Zwłaszcza jak jedna osoba wystawia to samo fafnaście razy. I nikt nie
    kupuje.

  • 377. Data: 2012-02-19 14:37:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Feb 2012 14:25:43 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > Yhm. Zwłaszcza jak jedna osoba wystawia to samo fafnaście razy. I nikt nie
    > kupuje.

    Przeczytal bys raz na co odpowiadasz.

    Podalem linki do aukcji ktore sie zakonczyly sprzedaza, i to nie byl jeden
    sprzedajacy ani jeden kupujacy. Podoba sie czy nie - ten telefon takie
    ceny osiaga.

    No chyba ze potrafisz wykazac iz transakcja byla fikcyjna.

    J.

  • 378. Data: 2012-02-19 15:43:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-02-2012 12:32, to pisze:

    > Ja mam taki w piwnicy, stan idealny. Chętnie sprzedam Waldkowi z rabatem
    > 1000 zł czyli za jedyne 5000 zł. Grzech się nie skusić!!!

    Czy ma oryginalną obudowę??? Bo tylko oryginalna obudowa podbija cenę z
    200 do 6000PLN !

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 379. Data: 2012-02-19 16:43:21
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Przeczytal bys raz na co odpowiadasz.
    >
    > Podalem linki do aukcji ktore sie zakonczyly sprzedaza

    Udowodnij, że do transakcji faktycznie doszło.

    > No chyba ze potrafisz wykazac iz transakcja byla fikcyjna.

    Nie na mnie spoczywa obowiązek udowodnienia twojej tezy.

  • 380. Data: 2012-02-19 20:23:19
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Czy ma oryginalną obudowę??? Bo tylko oryginalna obudowa podbija cenę z
    > 200 do 6000PLN !

    Oryginalna jak jasna cholera! Tylko pilota nie ma, bo kiedyś poleciał w
    ścianę (niesforny).