  • 121. Data: 2012-02-14 13:31:47
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message
    news:20120213143513.7ecbed87@babcia-workstation...
> [...]
    > Palm III. I wtedy forlia mia sens. Ostatnie urzadzenie na jakim mialem
    > do czynienia z fotlia to Acer n310. Telefon - po rezygnacji w wiekszosci
    > z rysikow - juz chyba zaden nie mial folii bo palec nie jest tak twardy
    > jak rysik. Wroc - HTC Touch Pro mial rysik ale folii juz nie. Przy
    > obecnych ekranach nie udalo mi sie porysowac zadnego telefonu tak by
    > przeszkadzalo to w korzystaniu. Szybciej zmieniaem telefon. Mam przed
    > soba Google G2 (~2-letnie) i iPhone4 (~roczny) i przy noszeniu bez
    > zadnej folii w kieszeni nie ma problemu - sa jakies mikrorysy ale w

    Mikrorysy się właśnie pojawiają, ale to tylko dlatego że nowoczesne
    smartfony mają ekrany z twardego szkła które trudniej jest zarysować
    niż wcześniejsze rozwiązania z ekranami z przeźroczystych plastików.

  • 122. Data: 2012-02-14 13:33:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Udowodnij.

    Widzę że pojawiły się tu klimaty z pl.misc.samochody... w takim razie ja
    kończę.

  • 123. Data: 2012-02-14 13:33:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Stawiam - jak się wybrudzi to wystarczy wytrzeć...

    No jak ktoś ma stół za 200zł z plastiku...
    Co innego stół drewniany, politurowany.

  • 124. Data: 2012-02-14 13:35:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 13:55:46 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > Przed uszkodzeniami? Niby z jakiego punktu widzenia?

    Z takiego ze uszkodzenia sa, a potem znikaja, i placic za znikniecie nie
    trzeba :-)

    > To zapytaj taty, dlaczego woli zapłacić drobną składkę regularnie, niż nagle
    > wyskakiwać z kilkudziesięciu lub kilkuset tysięcy.

    Bo glupi ? Co to, nie wie ze samochod jest do uzywania a nie do dbania,
    trzy lata i bedzie nowy, a on tu jakies skladki placi :-)

    > Jaki ma sens?
    > Po co ci tapicerka pod tą folią, skoro z niej nie korzystasz?

    Masz np male dzieci, ktore rozlewaja, rozrzucaja i wymiotuja, i kopia
    bucikami po siedzeniach.
    Dzieci podrosna, folie sie zdejmie i bedzie jak nowe.

    Albo dzieci nie masz, z tylu nie siadasz, ale psa masz.

    J.

  • 125. Data: 2012-02-14 13:37:20
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 14:35:23 +0100, J.F. napisał(a):

    > Masz np male dzieci, ktore rozlewaja, rozrzucaja i wymiotuja, i kopia
    > bucikami po siedzeniach.
    > Dzieci podrosna, folie sie zdejmie i bedzie jak nowe.
    >
    > Albo dzieci nie masz, z tylu nie siadasz, ale psa masz.

    O tak.. i trupy się jeszcze lepiej wozi, folię można zmienić jak pokrwawią.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

  • 126. Data: 2012-02-14 13:38:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 13:50:59 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > Ale nie muszą czekać dwa lata jak ty. Mogą mięc od ręki i spłacać.
    > To chyba normalne, że na kredyt wychodzi ostatecznie drożej, prawda?

    Ale ja tez moge miec od reki. I wyjdzie mnie nawet taniej.
    Tylko ... po co ?

    J.

  • 127. Data: 2012-02-14 13:38:52
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 14:30:12 +0100, J.F. napisał(a):

    > I co - bedzie ci tak dyndalo u pasa, albo zwisalo w samochodzie ? I moze
    > jeszcze spod garnituru wystawac, szare, dyskretne, nie do zauwazenia ? :-P

    99% czasu jest w kieszeni albo leży na półce w samochodzie.

    > No no, 3 telefony w jednej kieszeni, nie wiem co bardziej podziwiac,
    > rozmiary czy fantazje.
    > I jeszcze moze napiszesz ze to siemensy S6 byly ? :-)

    Bywały i Siemensy. W zasadzie wszystkie telefony od 97 roku.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

  • 128. Data: 2012-02-14 13:39:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-02-2012 14:33, Pszemol pisze:
    > No jak ktoś ma stół za 200zł z plastiku...
    > Co innego stół drewniany, politurowany.

    Zapewne masz taki za 5000USD, dlatego gościom każesz jeść na kolanie.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 129. Data: 2012-02-14 14:02:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 13:38:52 +0000, Waldek Godel napisał(a):
    > 99% czasu jest w kieszeni albo leży na półce w samochodzie.

    Ale jak to zwykle - te 1% okazuje sie krytyczne

    A sprawdziles czy pod ta polka

    > Bywały i Siemensy. W zasadzie wszystkie telefony od 97 roku.

    przyznaj po prostu ze nie widziales S6 :-)
    S8 chyba nie gorszy.

    J.

  • 130. Data: 2012-02-14 14:04:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 07:30:21 -0600, Pszemol napisał(a):
    > Też zdobyłem dwie małe półokrągłe ryski o długości może 2mm
    > bo właśnie spiesząc się włożyłem klucze do kieszeni kurtki gdzie
    > był iP4 i poszedłem na narty... :-) Nie mam folii i nie planuję jej mieć
    > bo jednak żeby nie wiem jaka świetna była to wpływa na własności
    > wizualne ekranu a tego nie chcę. Jak to ktoś tu już napisał, telefon
    > to nie relikwia tylko maszynka do używania i chcę unikać rys ale
    > nie do tego stopnia aby poświęcać jakość ekranu.

    Teraz to juz za pozno, ale na nastepnym naklej taka, i zobczaczysz czy to
    jakies poswiecenie.

    Aczkolwiej jak to dziala z pojemnosciowymi to nie wiem.

    J.