  • Data: 2012-02-18 18:45:28
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-18 14:53, AL pisze:
> [...]

    daj spokój, nie przemówisz do nich, oni mają swoją rację i już... i
    lepiej odklej tą folię bo tak mówi DoQ i Skrypek :P
    Im się nigdy ekran nie porysował więc na pewno nikomu się nie rysuje, a
    jak się porysuje to uważają że KAŻDY kupuje następny telefon za
    złotówkę, bo jak można kilka lat jednym telefonem szpanować :P

    Lukasz