  • 1. Data: 2010-04-01 15:46:18
    Temat: Fola samoprzylepna z "Pimp my ride"
    Od: Jackare <j...@g...com>

    Widziałem kiedyś w tym programie, folię samoprzylepną którą goście
    naklejali na felgi, elastyczność uzyskiwali dzieki podgrzaniu opalarką
    i po przyklejeni samochód miał np alufelgi szprychowe ze szprychami
    oklejonymi na wygląd drewna.
    Czy ktoś się orientuje co to za folia i gdzie ewentualnie można ją
    kupić. A może ktoś wie jakie są jej parametry bo na felgach to powinna
    chyba jakąś odporność (np termiczną) mieć, chyba że w pimp my ride
    wszystko jest raczej na poziomie "odpicowania" a nie solidnego
    rzemiosła.
    --
    Jackare

  • 2. Data: 2010-04-01 16:55:36
    Temat: Re: Fola samoprzylepna z "Pimp my ride"
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Jackare pisze:
> [...]
    > naklejali na felgi, elastyczność uzyskiwali dzieki podgrzaniu opalarką
    > i po przyklejeni samochód miał np alufelgi szprychowe ze szprychami

    Żenua, taka felga powinna być wystrugana z naturalnego dębu lub hebanu ;)

  • 3. Data: 2010-04-01 17:25:46
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 01 Apr 2010 16:55:36 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):

    > Żenua, taka felga powinna być wystrugana z naturalnego dębu lub hebanu ;)

    Za ciężka, lepiej z balsy i polakierować :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2010-04-01 18:36:18
    Od: Jackare <j...@g...com>

    On 1 Kwi, 16:55, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    > Żenua, taka felga powinna być wystrugana z naturalnego dębu lub hebanu ;)

    Czniał ich piec jaki wzór i do czego przyklejali. Mnie chodzi o sam
    fakt istnienia tego typu folii. Nikoniecznie we wzór drzewa i
    niekoniecznie po to by przyklejać ją akurat do felg jak w tym
    programie. Taka folia może mieć milion zastosowań w motoryzacji.
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2010-04-01 18:42:13
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Jackare wrote:

> [...]
    > niekoniecznie po to by przyklejać ją akurat do felg jak w tym
    > programie. Taka folia może mieć milion zastosowań w motoryzacji.

    i ma w "tunningu" poszukaj sobie na alle.. "folia carbon"

  • 6. Data: 2010-04-01 18:45:52
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-04-01 15:46, Jackare pisze:
> [...]
    > chyba jakąś odporność (np termiczną) mieć, chyba że w pimp my ride
    > wszystko jest raczej na poziomie "odpicowania" a nie solidnego
    W tym programie wszystko jest "pod kamerę" robione, dla blondynek "ale
    ładnie się świecii", do każdego auta LCD w nagłówkach itp mimo że to
    sensu nie ma. Tak samo wiadro kitu + super polerowany lakier, byle
    błyszczało się pod koniec programu, a to że to popęka przy przejechaniu
    przez pierwszy krawężnik - nie istotne, tym nikt nie będzie jeździć...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 7. Data: 2010-04-01 19:26:41
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-01 15:46, Jackare wrote:
> [...]
    > chyba jakąś odporność (np termiczną) mieć, chyba że w pimp my ride
    > wszystko jest raczej na poziomie "odpicowania" a nie solidnego

    to się nazywa folia termokurczliwa
    http://www.allegro.pl/item966926888_folia_do_kokpitu
    _termokurczliwa_drewno.html

    http://www.allegro.pl/listing/search.php?category=62
    0&sg=1&string=folia+termokurczliwa

  • 8. Data: 2010-04-01 21:07:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@g...com> napisał w
> [...]
    >niekoniecznie po to by przyklejać ją akurat do felg jak w tym
    >programie. Taka folia może mieć milion zastosowań w motoryzacji.

    I ma. Teraz ponoc popularne jest "malowanie" samochodu przez
    obklejenie folia.
    Robota szybka, czysta i tania.

    I nawet nie trzeba opalarki, bo to jakas folia to jakas cienka i
    sie naciaga.

    P.S. Mam kuzyna .. drewno to on ci pedzlem wymaluje. Marmur tez.

    J.

  • 9. Data: 2010-04-01 23:24:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    Olek wrote:

    > to się nazywa folia termokurczliwa
    > http://www.allegro.pl/
    item966926888_folia_do_kokpitu_termokurczliwa_drewno
    .html

    I tą folię chciałbyś użyć na felgach? ;)

    --
    cokolwiek

  • 10. Data: 2010-04-02 02:37:34
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-01 23:24, to wrote:

    > I tą folię chciałbyś użyć na felgach? ;)

    ja?