  • 11. Data: 2012-08-23 16:15:40
    Temat: Re: Focus się trzęsie.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Iksiński" napisał w wiadomości grup

    >Marcin ma rację. Newsy umierają, a coraz więcej ludzi stara się je
    >dobić dennymi "żartami". Co gorsze coraz częściej robią to osoby,
    >które kiedyś reprezentowały jakiś poziom (i nie mam na myśli woohoo
    >;-).

    Najbardziej je dobijaja "sponsorzy". Niedawno onet, teraz gazeta -
    coraz mniej dostepnych serwerow. W sumie trudno miec pretensje - koszt
    jakis tam jest, a zysku nie przynosi.

    No i z jakiego serwera teraz korzystac ? Jeszcze chetnie tak zeby sie
    dalo od roznych operatorow i z roznych krajow polaczyc ?
    Ciekawe jak sie odbije zamkniecie gazety na ruchu tutaj - coraz mniej
    opcji zostaje.

    J.

  • 12. Data: 2012-08-23 18:11:22
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Najbardziej je dobijaja "sponsorzy". Niedawno onet, teraz gazeta - coraz
    > mniej dostepnych serwerow. W sumie trudno miec pretensje - koszt jakis tam
    > jest, a zysku nie przynosi.

    Pytanie czy jest zapotrzebowanie na usługę w takiej formie.

> [...]
    > od roznych operatorow i z roznych krajow polaczyc ?
    > Ciekawe jak sie odbije zamkniecie gazety na ruchu tutaj - coraz mniej

    Pootwieramy trochę forów www i będzie jak dawniej :-)

  • 13. Data: 2012-08-24 13:22:56
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Iksiński, Thu, 23 Aug 2012 10:35:54 +0200, pl.misc.samochody:

    > Bartosz zadał konkretne pytanie, dość dokładnie opisał problem, więc nie
    > wypada traktować go jak idiotę.

    Bogowie... Żart to "traktowanie jak idiotę" i gwóźdź do trumny usenetu? O
    tempora, o mores...

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.