-
X-Received: by 10.224.198.196 with SMTP id ep4mr7160374qab.3.1356344813823; Mon, 24
Dec 2012 02:26:53 -0800 (PST)
MIME-Version: 1.0
Received: by 10.49.116.1 with SMTP id js1mr3097252qeb.19.1356344813806; Mon, 24 Dec
2012 02:26:53 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.nl!border-3.ams.xs
news.nl!proxad.net!feeder1-1.proxad.net!198.186.194.247.MISMATCH!news-out.readn
ews.com!transit3.readnews.com!209.85.216.88.MISMATCH!ee4no2053917qab.0!news-out
.google.com!k2ni2110qap.0!nntp.google.com!ee4no2053908qab.0!postnews.google.com
!ci3g2000vbb.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 24 Dec 2012 02:26:53 -0800 (PST)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: ci3g2000vbb.googlegroups.com; posting-host=31.11.134.64;
posting-account=QYprpgoAAABOVehQ7r8tRuc3mARRQ2RK
NNTP-Posting-Host: 31.11.134.64
References: <c...@g...com>
<1l8m50bjwyrub$.1pqonrkslyp5q.dlg@40tude.net>
<5...@g...com>
<kb80dn$e6r$1@news.icpnet.pl>
<b...@g...com>
<a...@g...com>
<50d7fc4a$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:10.0.11) Gecko/20100101
Firefox/10.0.11,gzip(gfe)
Message-ID: <0...@c...googlegroups.com>
Subject: Re: Focus - padający aku na postoju
From: Gom <g...@g...com>
Injection-Date: Mon, 24 Dec 2012 10:26:53 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2477251
[ ukryj nagłówki ]On 24 Gru, 03:04, k...@g...com wrote:
> Hej, przed chwilą jechałem do pracy.
> 1* na dworze, nie ładowałem aku, odpalił bez zająknięcia.
> Przekręciłem kluczyk na sekunde i pojechałem...
> Już nie mam pomysłu co to może być.
Mój diesel też przy ujemnych temperaturach nie zapalał od razu, tylko
trzeba było kręcić i kręcić.. Natomiast przy temp. ok zera wszystko
było OK. Problemem były nieszczelności w układzie paliwowym, na tyle
niewielkie, że ujawniały się dopiero przy większych mrozach.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.12.12 13:23 k...@g...com
- 24.12.12 13:24 k...@g...com
- 24.12.12 21:12 ToMasz
- 25.12.12 12:06 Adam Wysocki
- 25.12.12 18:16 J.F.
- 26.12.12 19:39 k...@g...com
- 26.12.12 19:40 k...@g...com
- 26.12.12 19:56 k...@g...com
- 28.12.12 00:03 ToMasz
- 30.12.12 02:27 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A