eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFocus C-maxRe: Focus C-max
  • Data: 2010-01-04 20:42:51
    Temat: Re: Focus C-max
    Od: "Marcin" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hht7nm$riu$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:hhsup6$lij$1@inews.gazeta.pl...
    >> Jurand wydusił z siebie te słowy:
    >>
    >>
    >>>
    >>> Właśnie. Chociażby taka głupia pompa ABS/ESP ;) 4000 PLN trzeba sobie
    >>> grzecznie na to odłożyć, bo pada praktycznie we wszystkich Renault
    >>> przy przebiegach nie przekraczających 200 tys km. Powie Ci to każdy
    >>> serwis Renault. Do tego dochodzą niespodzianki typu padające czujniki
    >>> ciśnienia w kołach, zacierające się elektryczne zaciski hamulca
    >>> ręcznego, wycierające się łożyska w skrzyniach biegów 6-biegowych,
    >>> itp.
    >>> Jurand.
    >>
    >> W ASO pompa kosztuje 4000tys, ale jak zamówisz w ASO we francji to
    >> kosztuje ok 1500pln
    >
    > Próbowałem tak zrobić. Kolega, który pracuje we Francji, pojechał do ASO i
    > okazało się, że tam kosztuje... 1200 Euro.
    >
    >> I choć, tak jak napiaslem, ze pompa ABS potrafi sie zepsuć, to nadużyciem
    >> jest napisać "w każdym przed 200tys"
    >
    > No to w znakomitej większości. Ma wadliwie wykonany czujnik ciśnienia
    > płynu hamulcowego.
    >
    >> Co do czujników cisnienia - zawsze mozna je wyłaczyc.
    >
    > Oczywiście, połowę osprzętu można wyłączyć ;)
    >
    >> NIgdy nie słyszalem jeszcze o awarii elektrycznego ręcznego, tak samo nic
    >> nie dotarło do mnie o skrzyniach.
    >> Mysle, ze troche przesadzasz.
    >
    > Awaria ręcznego polega na tym, że w naszych warunkach
    > klimatyczno/drogowo/śniegowo-solnych szybko parcieją gumowe uszczelki w
    > tylnych zaciskach hamulcowych. Jeśli zdarzy Ci się, że zimą ta gumowa
    > osłona pęknie i tego nie zauważysz, to po 2 miesiącach masz zatarte
    > tłoczki w zacisku - praktycznie nie do naprawy. Koszt nowego zacisku ok.
    > 1500 PLN.
    >
    >> Obecnie bardziej awaryjne są VW 2,0TDI niż Renówki
    >
    > Nie odważyłbym się na takie tezy.
    >
    > Jurand.
    jasne a swistak siedzi i zawija .....renowka psuje sie jak kazde inne auto
    ...i ford wcale nie jest lepszy bo np w 2,0 tdci leci szybko 2 mas ....a nie
    mowie o notorycznym rozpadaniu sie sprzegiel w fordach fusionach przy
    przbiegu 60 tys km.... zadbana renowka bediz jedzila tak jak kazdy inny
    samochod ..ale komfort podrozy jest o niebo wiekszy niz w fordzie nie muwiac
    juz o zafirze ...gdzie siedzisz jak na taborecie ....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: