    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Focus C-max
    Date: Mon, 4 Jan 2010 15:03:23 +0100

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hhsr2g$5a2$1@inews.gazeta.pl...
    > Jurand wydusił z siebie te słowy:

    > Ja mówie o scenicach II i nawet jesli występują jakies usterki to nie
    > częstsze niż w innych autach.
    > To są naprawde przyzwoite auta i nie wszystkie mają np. FAPy czy jak to
    > sie w renówce nazywa.

    > Sprzedałem swego czasu napraewde duzo Cmaxów i (zwłąszcza) Sceniców i z
    > aut ktore byly u mnie na placu akurat ze scenikami nie mialem praktycznie
    > zadnych problemów,

    Bo ludzie je kupują, bo są młode i tanie. Tak jak Laguny II.

    > nie licząc jednego z pompa ABS, ktora faktycznie jest droga (taka sama we
    > wszytskich renówkach) i kupienie używki to ... proszenie sie o dalsze
    > kłopoty.

    Właśnie. Chociażby taka głupia pompa ABS/ESP ;) 4000 PLN trzeba sobie
    grzecznie na to odłożyć, bo pada praktycznie we wszystkich Renault przy
    przebiegach nie przekraczających 200 tys km. Powie Ci to każdy serwis
    Renault. Do tego dochodzą niespodzianki typu padające czujniki ciśnienia w
    kołach, zacierające się elektryczne zaciski hamulca ręcznego, wycierające
    się łożyska w skrzyniach biegów 6-biegowych, itp.

    Jurand.