-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Focus C-Max problemy z ładowaniem.
Date: Mon, 14 Mar 2011 11:45:59 +0100
Organization: -
Lines: 23
Message-ID: <2...@4...com>
References: <ilklo3$n0j$1@news01.versatel.de>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1300099546 30308 82.143.187.50 (14 Mar 2011 10:45:46 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Mar 2011 10:45:46 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2356578
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 14 Mar 2011 10:05:05 +0100, Andy Niemczuk wrote:
>Mat taki dziwny problem. Po pierwsze auto to C-Max z 2004, 130tkm
>przejechane, silnik 2.0 Diesel bez filtra. Od kilku tygodni zaczęła świecić
>kontrolka ładowania. Computer w trybie Test pokazuje napięcie akumulatora
>pomiędzy 12 a 12,3 V. Przy zapalonym silniku napięcie wzrasta do 13,5 -
>13,8V. Czyli prądnica daje napięcie, ale za niskie, bo wedle wszelkich
>informacji powinno wzrastać do 14,4V. Mimo wszystko auto jeździ bez
>problemów, zaliczyłem już trasy po kilka tysięcy km, jeździ nocą, żadnych
>problemów z wyładowywaniem się akumulatora nie ma.
Teraz noc czy dzien to bez roznicy - i tak swiatla.
bo przy 13.8V akumulator nadal sie laduje, tylko ze wolno. I nie
bedzie problemow w dlugich trasach, ale na codziennych krotkich.
Chyba ze ten madry komputer podniesie wtedy napiecie ladowania.
Niech go ten handlarz podlaczy pod komputer diagnostyczny, moze sie
jakis blad wyswietli.
Jestes pewien ze alternator wymienili ? Razem z regulatorem, bo pewnie
jakis na pokladzie jest ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.03.11 12:52 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- 2024-12-16 Szukam monitora HDMI ok. 4"
- 2024-12-16 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Akwarium w aucie
- 2024-12-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-12-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-12-16 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=