eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaFlukeRe: Fluke
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Fluke
    References: <X...@l...net>
    <nukpsf$1e2$1@news.chmurka.net>
    <X...@l...net>
    <nuldbu$i27$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@l...net>
    <nulhqh$unn$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nuskki$57a$1@node1.news.atman.pl>
    Organization: : : :
    Date: Thu, 27 Oct 2016 13:18:33 +0200
    User-Agent: slrn/1.0.3 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 37
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.static.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1477567113 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15208 77.253.217.116:22702
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:707648
    [ ukryj nagłówki ]

    HF5BS pisze:

    >> W tej chwili większość łącz internetowych operuje z dynamicznie
    >> przydzielanych i często zmieniających się adresów IP. Można
    >> przypuszczać, że google i googlepodobni analizę IP mają dość
    >> nisko w hierarchii czynników, na podstawie których rozdają reklamy.
    >
    > Ja mam przypuszczenie, że wystarcza im podejście typu spamer-sracz,
    > spamer-rzygacz, jak?
    > Wysyłają milion reklam, obecnie to tyle, co nic.
    > Setna część, czyli 10k dotrze do celu.
    > Setna część, czyli sto, zostanie przez odbiorcę uwzględniona, tenże
    > nabędzie spam-reklamowany produkt.

    Piszemy o dwóch całkowicie różnych rzeczach. Google personalizuje
    reklamy na wyświetlanych stronach na podstawie indywidualnie
    gromadzonych danych. To nie żadna setna część setnej części -- jeśli
    ktoś się żali na to, *jak* dobierane są te reklamy, to pretensje są
    o to, że dobierane zą *zbyt dobrze*. Zdaje się, że ten wątek też się
    od tego zaczął. Niezbyt rozumiem te pretensje, bo ja reklamy filtruję,
    więc nie wiem nawet co by mi wyświetlali gdyby wyświetlali.

    > Mimo więc 0.01% skuteczności, zysk z tego i tak powinien okazać się
    > większy, niż włożony koszt.
    > Przzypuszczam zatem, że tak naprawdę mają głęboko w dupie personalizację.
    > A zapodane przeze mnie wyżej liczby są z pewnością o kilka oczek większe
    > każda. A koszty... No, ile będzie kosztować wyświetlenie miliarda banerków?

    Przy okresowym czyszczeniu sitka w filtrze pocztowym widzę, co tam się
    dzieje. Jednego dnia potrafi przyjść kilkanaście "wyjątkowych propozycji"
    o identycznej treści, z różnych adresów. Gdyby boty, które to wysyłają
    jakoś ze sobą współdziałały i wysłały tylko jedną wiadomość, to szansa,
    że ktoś nie uzna jej za bullshit byłaby wyższa. Spamerstwo mailowe to
    faktycznie nie ta klasa, co google.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: