-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
!212.27.60.9.MISMATCH!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <l367cm$47h$3@node1.news.atman.pl>
<5256a53f$0$14837$65785112@news.neostrada.pl>
<l368tp$625$1@node1.news.atman.pl> <17jco5yfytd5n$.dlg@myjk.org>
<l36a8c$3to$1@node2.news.atman.pl> <1uwb5cko60k61$.dlg@myjk.org>
<l36b57$84b$1@node1.news.atman.pl> <av1okg9l5qgc$.dlg@myjk.org>
<52570a86$0$32689$65785112@news.neostrada.pl>
<l373dg$3bi$1@node1.news.atman.pl> <l388d3$vu6$1@node2.news.atman.pl>
<10oupufv5jrrt$.dlg@myjk.org> <l389ka$1cr$1@node2.news.atman.pl>
<7u241c2s1z9k$.dlg@myjk.org> <l38d3b$68b$1@node1.news.atman.pl>
Date: Fri, 11 Oct 2013 11:06:56 +0200
Message-ID: <1o30e1ie5q344$.dlg@myjk.org>
Lines: 24
NNTP-Posting-Host: 83.13.244.130
X-Trace: 1381482427 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 14843 83.13.244.130:65390
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506977
[ ukryj nagłówki ]Fri, 11 Oct 2013 08:32:43 +0000 (UTC), AZ
> To co piszesz idealnie pokazuje jakie to mity kraza
> o DPFach i ich uzytkowaniu...
Mity to krążą o ich problematyczności. Tylko większość tych mitów tworzą
ignoranci, którzy nawet instrukcji obsługi nie przeczytali.
> Kto kiedys zastanawial sie jak jest jezdzony samochod?
> Samochod to narzedzie i ma byc jak najmniej upierdliwe w uzytkowaniu.
Aha, czyli jak se kupisz siekierę to łupiesz nią krawężniki, co więcej jej
w życiu nie naostrzysz, bo to przecież narzędzie -- ma działać i być jak
najmniej upierdliwe w użytkowaniu. Jak się złamie trzonek, albo sobie mały
palec u nogi utniesz, to też lament podnosisz że narzędzie jest do dupy?
Mam auto z DPFem, przejechane 125 tys. głównie po zakorkowanej Wawie, i ani
razu nie miałem problemu z DPFem -- czyt. mam auto bezobsługowe. Tylko poza
przeczytaniem instrukcji i jej zrozumieniem, zainteresowałem się jak działa
narzędzie którego używam i jak go używać w trudnych warunkach
(diesel+korki), by nie mieć problemów.
--
Pozdor Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 11.10.13 11:14 Ergie
- 11.10.13 11:14 Myjk
- 11.10.13 13:26 Wiwo
- 11.10.13 13:39 Myjk
- 11.10.13 13:51 wchpikus
- 11.10.13 13:54 Myjk
- 11.10.13 14:00 wchpikus
- 11.10.13 14:04 wchpikus
- 11.10.13 15:58 robot
- 11.10.13 17:17 John Kołalsky
- 11.10.13 17:51 Cavallino
- 11.10.13 17:52 Cavallino
- 11.10.13 21:51 Myjk
- 11.10.13 21:54 Myjk
- 11.10.13 22:04 wchpikus
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS