-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
!212.27.60.9.MISMATCH!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <l367cm$47h$3@node1.news.atman.pl>
<5256a53f$0$14837$65785112@news.neostrada.pl>
<l368tp$625$1@node1.news.atman.pl> <17jco5yfytd5n$.dlg@myjk.org>
<l36a8c$3to$1@node2.news.atman.pl> <1uwb5cko60k61$.dlg@myjk.org>
<l36b57$84b$1@node1.news.atman.pl> <av1okg9l5qgc$.dlg@myjk.org>
<52570a86$0$32689$65785112@news.neostrada.pl>
<l373dg$3bi$1@node1.news.atman.pl> <l388d3$vu6$1@node2.news.atman.pl>
<10oupufv5jrrt$.dlg@myjk.org> <l389ka$1cr$1@node2.news.atman.pl>
<7u241c2s1z9k$.dlg@myjk.org> <l38d3b$68b$1@node1.news.atman.pl>
Date: Fri, 11 Oct 2013 11:06:56 +0200
Message-ID: <1o30e1ie5q344$.dlg@myjk.org>
Lines: 24
NNTP-Posting-Host: 83.13.244.130
X-Trace: 1381482427 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 14843 83.13.244.130:65390
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506977
[ ukryj nagłówki ]Fri, 11 Oct 2013 08:32:43 +0000 (UTC), AZ
> To co piszesz idealnie pokazuje jakie to mity kraza
> o DPFach i ich uzytkowaniu...
Mity to krążą o ich problematyczności. Tylko większość tych mitów tworzą
ignoranci, którzy nawet instrukcji obsługi nie przeczytali.
> Kto kiedys zastanawial sie jak jest jezdzony samochod?
> Samochod to narzedzie i ma byc jak najmniej upierdliwe w uzytkowaniu.
Aha, czyli jak se kupisz siekierę to łupiesz nią krawężniki, co więcej jej
w życiu nie naostrzysz, bo to przecież narzędzie -- ma działać i być jak
najmniej upierdliwe w użytkowaniu. Jak się złamie trzonek, albo sobie mały
palec u nogi utniesz, to też lament podnosisz że narzędzie jest do dupy?
Mam auto z DPFem, przejechane 125 tys. głównie po zakorkowanej Wawie, i ani
razu nie miałem problemu z DPFem -- czyt. mam auto bezobsługowe. Tylko poza
przeczytaniem instrukcji i jej zrozumieniem, zainteresowałem się jak działa
narzędzie którego używam i jak go używać w trudnych warunkach
(diesel+korki), by nie mieć problemów.
--
Pozdor Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 11.10.13 11:14 Ergie
- 11.10.13 11:14 Myjk
- 11.10.13 13:26 Wiwo
- 11.10.13 13:39 Myjk
- 11.10.13 13:51 wchpikus
- 11.10.13 13:54 Myjk
- 11.10.13 14:00 wchpikus
- 11.10.13 14:04 wchpikus
- 11.10.13 15:58 robot
- 11.10.13 17:17 John Kołalsky
- 11.10.13 17:51 Cavallino
- 11.10.13 17:52 Cavallino
- 11.10.13 21:51 Myjk
- 11.10.13 21:54 Myjk
- 11.10.13 22:04 wchpikus
Najnowsze wątki z tej grupy
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- 2025-02-05 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-02-05 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-05 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-05 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-02-05 Warszawa => Specjalista DevOps <=
- 2025-02-05 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-05 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"