eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFitr dpf-fap-rekojmiaRe: Fitr dpf-fap-rekojmia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
    Date: Fri, 11 Oct 2013 08:32:43 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 36
    Message-ID: <l38d3b$68b$1@node1.news.atman.pl>
    References: <l367cm$47h$3@node1.news.atman.pl>
    <5256a53f$0$14837$65785112@news.neostrada.pl>
    <l368tp$625$1@node1.news.atman.pl> <17jco5yfytd5n$.dlg@myjk.org>
    <l36a8c$3to$1@node2.news.atman.pl> <1uwb5cko60k61$.dlg@myjk.org>
    <l36b57$84b$1@node1.news.atman.pl> <av1okg9l5qgc$.dlg@myjk.org>
    <52570a86$0$32689$65785112@news.neostrada.pl>
    <l373dg$3bi$1@node1.news.atman.pl> <l388d3$vu6$1@node2.news.atman.pl>
    <10oupufv5jrrt$.dlg@myjk.org> <l389ka$1cr$1@node2.news.atman.pl>
    <7u241c2s1z9k$.dlg@myjk.org>
    NNTP-Posting-Host: 89-68-110-69.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1381480363 6411 89.68.110.69 (11 Oct 2013 08:32:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Oct 2013 08:32:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506968
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2013-10-11, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    >> Uzytkowane normalnie
    >
    > Na to stwierdzenie trzeba brać poprawkę, bo dla jednego normalnie to jest
    > jazda 1-2km do pracy z prędkościami obrotowymi silnika do 1,5 tys. a dla
    > innego 30 km dziennie ze średnią ponad 3 tys. obrotów. Każdy będzie miał
    > rację że to "normalne" użytkowanie mieszczące się w normach, jednak dla
    > konkretnego egzemplarza to może robić różnicę. Tymczasem z samochodem jest
    > jak z kobietą, każdy lubi coś innego i zwyczajnie trzeba model poznać (choć
    > poczytać) by nie mieć z nim kłopotów.
    >
    >> miasto tez codziennie,
    >
    > Jak duże odcinki? Korki?
    >
    >> Jako osoba prywatna rozumiem, ale jako firma masz obowiazek (tak mysle)
    >> udzielenia rekojmi i znania stanu technicznego pojazdu
    >
    > Ależ ja znam stan techniczny i stwierdzam, że jest bardzo dobry. Nie
    > odpowiadam natomiast za to, co zrobi kolejny właściciel z autem przez 10
    > tys. km. Dla przykładu, przy tzw. "normalnym" użytkowaniu można zabić filtr
    > DPF w pierwszych 1000km i to tylko samym stylem jazdy (kapelusz mode). Jak
    > się nie studzi turbo to podobnie i rezutlatem będzie jego uszkodzenie a w
    > konsekwencji np. rozbieganie silnika. Może też wystąpić zwykła usterka w
    > ramach poprawnego użytkowania. No ale to już jest IMHO ryzyko wkalkulowane
    > w zakup używanego auta.
    >
    To co piszesz idealnie pokazuje jakie to mity kraza o DPFach i ich
    uzytkowaniu...

    Kto kiedys zastanawial sie jak jest jezdzony samochod? Samochod to narzedzie
    i ma byc jak najmniej upierdliwe w uzytkowaniu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: