eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFitr dpf-fap-rekojmiaRe: Fitr dpf-fap-rekojmia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.n
    ews.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
    r-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <l367cm$47h$3@node1.news.atman.pl>
    <5256a53f$0$14837$65785112@news.neostrada.pl>
    <l368tp$625$1@node1.news.atman.pl> <17jco5yfytd5n$.dlg@myjk.org>
    <l36a8c$3to$1@node2.news.atman.pl> <1uwb5cko60k61$.dlg@myjk.org>
    <l36b57$84b$1@node1.news.atman.pl> <av1okg9l5qgc$.dlg@myjk.org>
    <52570a86$0$32689$65785112@news.neostrada.pl>
    <l373dg$3bi$1@node1.news.atman.pl> <l388d3$vu6$1@node2.news.atman.pl>
    <10oupufv5jrrt$.dlg@myjk.org> <l389ka$1cr$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Fri, 11 Oct 2013 10:24:43 +0200
    Message-ID: <7u241c2s1z9k$.dlg@myjk.org>
    Lines: 30
    NNTP-Posting-Host: 83.13.244.130
    X-Trace: 1381479893 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 29766 83.13.244.130:65089
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506963
    [ ukryj nagłówki ]

    Fri, 11 Oct 2013 09:33:30 +0200, wchpikus

    > Uzytkowane normalnie

    Na to stwierdzenie trzeba brać poprawkę, bo dla jednego normalnie to jest
    jazda 1-2km do pracy z prędkościami obrotowymi silnika do 1,5 tys. a dla
    innego 30 km dziennie ze średnią ponad 3 tys. obrotów. Każdy będzie miał
    rację że to "normalne" użytkowanie mieszczące się w normach, jednak dla
    konkretnego egzemplarza to może robić różnicę. Tymczasem z samochodem jest
    jak z kobietą, każdy lubi coś innego i zwyczajnie trzeba model poznać (choć
    poczytać) by nie mieć z nim kłopotów.

    > miasto tez codziennie,

    Jak duże odcinki? Korki?

    > Jako osoba prywatna rozumiem, ale jako firma masz obowiazek (tak mysle)
    > udzielenia rekojmi i znania stanu technicznego pojazdu

    Ależ ja znam stan techniczny i stwierdzam, że jest bardzo dobry. Nie
    odpowiadam natomiast za to, co zrobi kolejny właściciel z autem przez 10
    tys. km. Dla przykładu, przy tzw. "normalnym" użytkowaniu można zabić filtr
    DPF w pierwszych 1000km i to tylko samym stylem jazdy (kapelusz mode). Jak
    się nie studzi turbo to podobnie i rezutlatem będzie jego uszkodzenie a w
    konsekwencji np. rozbieganie silnika. Może też wystąpić zwykła usterka w
    ramach poprawnego użytkowania. No ale to już jest IMHO ryzyko wkalkulowane
    w zakup używanego auta.

    --
    Pozdor Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: