-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.n
ews.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
r-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <l367cm$47h$3@node1.news.atman.pl>
<5256a53f$0$14837$65785112@news.neostrada.pl>
<l368tp$625$1@node1.news.atman.pl> <17jco5yfytd5n$.dlg@myjk.org>
<l36a8c$3to$1@node2.news.atman.pl> <1uwb5cko60k61$.dlg@myjk.org>
<l36b57$84b$1@node1.news.atman.pl> <av1okg9l5qgc$.dlg@myjk.org>
<52570a86$0$32689$65785112@news.neostrada.pl>
<l373dg$3bi$1@node1.news.atman.pl> <l388d3$vu6$1@node2.news.atman.pl>
<10oupufv5jrrt$.dlg@myjk.org> <l389ka$1cr$1@node2.news.atman.pl>
Date: Fri, 11 Oct 2013 10:24:43 +0200
Message-ID: <7u241c2s1z9k$.dlg@myjk.org>
Lines: 30
NNTP-Posting-Host: 83.13.244.130
X-Trace: 1381479893 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 29766 83.13.244.130:65089
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506963
[ ukryj nagłówki ]Fri, 11 Oct 2013 09:33:30 +0200, wchpikus
> Uzytkowane normalnie
Na to stwierdzenie trzeba brać poprawkę, bo dla jednego normalnie to jest
jazda 1-2km do pracy z prędkościami obrotowymi silnika do 1,5 tys. a dla
innego 30 km dziennie ze średnią ponad 3 tys. obrotów. Każdy będzie miał
rację że to "normalne" użytkowanie mieszczące się w normach, jednak dla
konkretnego egzemplarza to może robić różnicę. Tymczasem z samochodem jest
jak z kobietą, każdy lubi coś innego i zwyczajnie trzeba model poznać (choć
poczytać) by nie mieć z nim kłopotów.
> miasto tez codziennie,
Jak duże odcinki? Korki?
> Jako osoba prywatna rozumiem, ale jako firma masz obowiazek (tak mysle)
> udzielenia rekojmi i znania stanu technicznego pojazdu
Ależ ja znam stan techniczny i stwierdzam, że jest bardzo dobry. Nie
odpowiadam natomiast za to, co zrobi kolejny właściciel z autem przez 10
tys. km. Dla przykładu, przy tzw. "normalnym" użytkowaniu można zabić filtr
DPF w pierwszych 1000km i to tylko samym stylem jazdy (kapelusz mode). Jak
się nie studzi turbo to podobnie i rezutlatem będzie jego uszkodzenie a w
konsekwencji np. rozbieganie silnika. Może też wystąpić zwykła usterka w
ramach poprawnego użytkowania. No ale to już jest IMHO ryzyko wkalkulowane
w zakup używanego auta.
--
Pozdor Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 11.10.13 10:27 Myjk
- 11.10.13 10:29 wchpikus
- 11.10.13 10:32 AZ
- 11.10.13 10:35 Myjk
- 11.10.13 10:43 wchpikus
- 11.10.13 11:06 Myjk
- 11.10.13 11:14 Ergie
- 11.10.13 11:14 Myjk
- 11.10.13 13:26 Wiwo
- 11.10.13 13:39 Myjk
- 11.10.13 13:51 wchpikus
- 11.10.13 13:54 Myjk
- 11.10.13 14:00 wchpikus
- 11.10.13 14:04 wchpikus
- 11.10.13 15:58 robot
Najnowsze wątki z tej grupy
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
- Kopidół
- Pierwsze Twizy :D
- Kolejny pożar
- Walka o prad :D
- jakie klocki do elektryka?
- Czym jeździ Myjk
Najnowsze wątki
- 2024-11-02 piszę list do św Mikołaja
- 2024-11-01 karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-01 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-01 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-01 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-11-01 Warszawa => Dynamics 365 CRM Developer <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Chrzanów => Specjalista ds. PR Produktowego <=
- 2024-11-01 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-01 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=