  • 1. Data: 2011-03-19 17:42:12
    Temat: Firmy zajmujące się ultradźwiękami
    Od: Wieslaw Bicz <o...@o...pl>

    Mam zamiar umieścić na naszej stronie w miarę kompletny spis polskich
    firm (lub samodzielnie działających specjalistów), zajmujących się
    ultradźwiękami (produkującymi coś oryginalnego, lub oferujących
    oryginalne usługi).

    Nie jest dla mnie oczywiście problemem wpisanie firm, które mają swoją
    stronę internetową, choć niektóre trudno znaleźć, ale z doświadczenia
    wiem, że jest wiele takich, które takich stron nie posiadają.

    Podejrzewam, że użytkownicy tego forum mogą znać takie firmy i ludzi.
    Byłbym wdzięczny za informacje na ten temat?

    Wiesław Bicz
    www.optel.pl

  • 2. Data: 2011-03-19 23:04:48
    Temat: Re: Firmy zajmujące się ultradźwiękami
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2011-03-19 18:42 Wieslaw Bicz napisał(a):

> [...]
    > firm (lub samodzielnie działających specjalistów), zajmujących się
    > ultradźwiękami (produkującymi coś oryginalnego, lub oferujących

    Dość ogólnie pojęty temat. Producentów czujek cofania też uwzględniasz?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2011-03-19 23:41:14
    Od: Wieslaw Bicz <o...@o...pl>

    W dniu 2011-03-20 00:04, Adam Dybkowski pisze:

    > Dość ogólnie pojęty temat. Producentów czujek cofania też uwzględniasz?

    Tak, jeśli faktycznie je robi.
    Chodzi o oryginalnych producentów i dostawców usług.

    W. Bicz

  • 4. Data: 2011-03-20 09:33:10
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2011-03-20 00:41 Wieslaw Bicz napisał(a):

    > Tak, jeśli faktycznie je robi.
    > Chodzi o oryginalnych producentów i dostawców usług.

    Dostawców usług? A jakież to usługi mogą być związane z ultradźwiękami?
    No tak, cała rzesza gabinetów USG. Oraz warsztaty montujące chińskie
    czujniki cofania.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 5. Data: 2011-03-20 09:38:50
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    NDT
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 6. Data: 2011-03-20 09:46:42
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2011-03-20 10:38 Grzegorz Krukowski napisał(a):

    > NDT

    O, ciekawe zagadnienie.
    Jak już twoja strona ze spisem producentów/dostawców będzie gotowa, nie
    zapomnij się pochwalić na grupie i podaj linka.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 7. Data: 2011-03-20 17:23:03
    Od: Wieslaw Bicz <o...@o...pl>

    W dniu 2011-03-20 10:33, Adam Dybkowski pisze:

    > Dostawców usług? A jakież to usługi mogą być związane z ultradźwiękami?
    > No tak, cała rzesza gabinetów USG. Oraz warsztaty montujące chińskie
    > czujniki cofania.

    Nie chodzi o usługi inżynierskie, np. tworzenie systemów
    wykorzystujących techniki ultradźwiękowe do celów pomiarowych,
    medycznych, itd.

    Nie chodzi o usługi typu wykonywanie badań nieniszczących, zabiegi
    lekarskie lub kosmetyczne. Inaczej mówiąc chodzi mi o stosowanie myśli
    technicznej w celach konstrukcyjnych, badawczych itd.

    W. Bicz
    optel.pl