    From: Wieslaw Bicz <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Firmy zajmujące się ultradźwiękami
    Date: Sat, 19 Mar 2011 18:42:12 +0100

    Mam zamiar umieścić na naszej stronie w miarę kompletny spis polskich
    firm (lub samodzielnie działających specjalistów), zajmujących się
    ultradźwiękami (produkującymi coś oryginalnego, lub oferujących
    oryginalne usługi).

    Nie jest dla mnie oczywiście problemem wpisanie firm, które mają swoją
    stronę internetową, choć niektóre trudno znaleźć, ale z doświadczenia
    wiem, że jest wiele takich, które takich stron nie posiadają.

    Podejrzewam, że użytkownicy tego forum mogą znać takie firmy i ludzi.
    Byłbym wdzięczny za informacje na ten temat?

    Wiesław Bicz
    www.optel.pl