  • 11. Data: 2003-07-17 16:52:44
    Temat: Re: Firma ProNet z Lublina
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> napisał(a):

    > Moze ponizszy post jest odrobine OT, ale pozwole sobie przytoczyc moja
    > historie zwiazana ze wspolpraca z jedna z lubelskich firm,
    > swiadczacych tzw. tani internet dla uzytkownikow koncowych.
    [...]

    Watek rozwinal sie na dobre na grupie pl.regionalne.lublin, tak wiec,
    jezeli ktos z Was jest zainteresowany dalszymi losami obu sieci,
    zapraszam do przeczytania:

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
    =UTF-8&threadm=86isq3ttsq.fsf%40lagoon.freebsd.lubli
    n.pl&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3Dgroup:pl.regionalne.l
    ublin%2Binsubject:Pronet%2Bauthor:Frasunek%26hl%3Dpl
    %26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26selm%3D86isq3tt
    sq.fsf%2540lagoon.freebsd.lublin.pl%26rnum%3D1

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *

  • 12. Data: 2003-07-17 17:39:14
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

> [...]
    %26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26selm%3D86isq3tt
    sq.fsf%2540lagoon.freebsd.lublin.pl%26rnum%3D1

    no troche sie rozwinal ( zwlaszcza przekomarzania kto komu kartke za
    szybe wlozyl i jak wygladal )
    ale na powaznie to troche dziecinne wrzucanie nawzajem i obrzucanie sie.
    no coz. :)

    klienci sami wybiora. jak prowadzisz dobrze, nie przejda. niezadowoleni
    przejda. zreszta trzeba podkupowac klientow aby wyjsc na plus :)

    m.

  • 13. Data: 2003-07-21 16:15:57
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

    > Zastanawiam sie, czy ktokolwiek z Was spotkal sie z podobnymi
    > praktykami ze strony "powaznych" providerow. Jaka powinna byc reakcja
    > w takim przypadku?

    Olac goscia. Mialem kiedys weselsza rozmowe. W instytucie jednej z polskich
    uczelni zajmowalem sie siecia. Mielismy lacze 10Mb/s do centrum
    informatycznego. Przeszedl gosc z bardzo znanej firmy. I proponowal mi
    zalozenie internetu. Modem 128Kb/s. Jak powiedzialem, ze mam lacze 10Mbit/s
    to radosnie stwierdzil, to mozna postawic wiecej modemow. No comments.

    wer