  • Data: 2003-07-16 11:46:03
    Temat: Re: Firma ProNet z Lublina
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Przemyslaw Frasunek" <v...@f...lublin.pl> napisal
    w wiadomosci news:86adbftsyu.fsf@lagoon.freebsd.lublin.pl...
    > Moze ponizszy post jest odrobine OT, ale pozwole sobie przytoczyc moja
    > historie zwiazana ze wspolpraca z jedna z lubelskich firm,
    > swiadczacych tzw. tani internet dla uzytkownikow koncowych.
    [ciach]
    > Zastanawiam sie, czy ktokolwiek z Was spotkal sie z podobnymi
    > praktykami ze strony "powaznych" providerow. Jaka powinna byc reakcja
    > w takim przypadku?

    Oj spotkal, spotkal...

    Cóz mozna zrobic w takim przypadku ? Chyba tylko zachowac olimpijski spokój,
    bo taka polityka tej firmy nie przyniesie jej chyba nic poza osmieszeniem
    sie. Chyba, ze posiada ona stosowne kontakty z administracja osiedla. Wtedy
    niestety moze byc gorzej, bo zarzady spóldzielni stanowia czesto ludzie
    dbajacy jedynie o wlasne interesy, a przy tym nie_do_ruszenia.

    Nawiasem mówiac - podoba mi sie ten swiatlowodowy dostep :)) W Krakowie tez
    wiekszosc takich providerów ma wlasne lacza swiatlowodowe. Moze cos od nich
    zaczne dzierzawic ;)

    Z#