  • Data: 2003-07-21 16:15:57
    Temat: Re: Firma ProNet z Lublina
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw Frasunek wrote:

    > Zastanawiam sie, czy ktokolwiek z Was spotkal sie z podobnymi
    > praktykami ze strony "powaznych" providerow. Jaka powinna byc reakcja
    > w takim przypadku?

    Olac goscia. Mialem kiedys weselsza rozmowe. W instytucie jednej z polskich
    uczelni zajmowalem sie siecia. Mielismy lacze 10Mb/s do centrum
    informatycznego. Przeszedl gosc z bardzo znanej firmy. I proponowal mi
    zalozenie internetu. Modem 128Kb/s. Jak powiedzialem, ze mam lacze 10Mbit/s
    to radosnie stwierdzil, to mozna postawic wiecej modemow. No comments.

    wer