eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika › Firma Epson i potyczki z drukarką...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 126

  • 81. Data: 2013-06-05 02:59:20
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > "Jawi" <t...@p...pl> wrote in message
    > news:51ae63b7$0$1252$65785112@news.neostrada.pl...
    >> W dniu 2013-06-04 23:58, Pszemol pisze:
    >>> "Anerys" <s...@s...pl> wrote in message
    >>> news:51ae61b5$0$1270$65785112@news.neostrada.pl...
    >>>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    >>>> news:koln02$d2b$1@dont-email.me...
    >>>>>> a może sprawdź papier wsadz z inej paczki
    >>>>>
    >>>>> :-)
    >>>>
    >>>> Tylko tego papieru nie włóż do góry nogami... :)) Ani tył-na-przód :))
    >>>
    >>> Ty się zając śmiej...
    >>> Przyszła dziś nowa paczka od Epsona... aż się boję zajrzeć do środka ;-)
    >>>
    >> I tak już wisisz na tapecie u nich: tych klientów nie obsługujemy ;)
    >
    > Chcąc sobie oszczędzić nerwów popołudniem poszedłem najpierw na
    > rowerek a drukarkę otworzyłem dopiero po powrocie, teraz o 19-tej.
    > Na początku miłe zaskoczenie - w pudle drukarka taka sama, tusze
    > takie same jak kiedyś (owinięte taśmą) ale jest list do drogiego klienta,
    > ręcznie podpisany imieniem i nazwiskiem zapewniający że tym razem
    > jest drukarka osobiście przetestowana i tusze są już włożone, gotowe
    > do pracy a osobny, zawinięty taśmą komplet mogę potraktować jako
    > prezent od firmy... Do listu dopięte wydruki testowe, nawet fotka 10x15.
    > No kurde, myślę sobie - wreszcie ktoś się przyłożył!
    >
    > Otwieram, zdejmuję wszystkie taśmy, nalepki, wkładam papier, zerkam
    > pod klapę skanera - rzeczywiście są jakieś tusze: ok, jedziemy z koksem.
    > Włączam drukarkę, coś pomyślała, menu na ekranie - gotowa do pracy.
    > Więc zaczynamy od tego aby pokazała nam poziom tuszu w zbiornikach:
    > czarny tekstowy pełny, kolorowe i czarny foto: prawie zero.. No trudno.
    > Punkt drugi programu: podstawowy wydruk testowy "nozzle pattern".
    > I kicha :-) Dwie kolumny z lewej, wydrukowane tuszem czarny tekstowy
    > ledwie parę kresek na dole... Cztery kolumny kolory+czarny foto: zero.
    > Brak jakichkolwiek kresek. Tu zatem zakląłem (po polsku, a jakże...) bo
    > wygląda na to, że czarny tekstowy "naprawili" a teraz kolory nie drukują.
    > No dobra...
    > Wybieram "czyszczenie głowic" :( No nie ma wyjścia! Po procesie tegoż
    > czyszczenia mam już dużą poprawę: kolumna czarna tekstowa z lewej
    > prawie dobra, znaczy się co druga kreska do połowy :-( druga kolumna
    > czarna-tekstowa całkiem dobra, kolory dobre... No ok, jest duża poprawia,
    > zrobię znowu czyszczenie i będzie już całkiem dobrze: a tu kupa...
    >
    > W czasie drugiego czyszczenia drukarka dała komunikat że:
    > "Cannot recognize following ink cartridge(s) Try installing them again"
    > i tu wymieniają cztery tusze: PBK (zgduję że photo-black) M, Y, C.
    >
    > I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu? Czy może ten durny
    > komunikat świadczy o tym, że skończył się w nich tusz bo było mało...
    > Tak, tak, wiem że English co innego znaczy, ale boję się że jakiemuś
    > Hindusowi się "if" w firmware pomylił i skoczył do nie tego napisu
    > co trzeba przy sytuacji gdy się pojawił kod błędu braku tuszu w czasie
    > czyszczenia głowic a nie w czasie normalnego drukowania :-))))
    >
    > Drukarka mi dała opcję "OK Proceed". Naciskam więc OK :-))
    >
    > No kurde - oni naprawdę chcą abym wymienił tusze!!!!!! Brak mi słów...
    > Rzeczywiście wygląda na to, że w czasie czyszczenia głowic skończył
    > się tusz i procedura czyszczenia się nie dokończyła, drukarka jest
    > bezużyteczna: zacięła się i nie popuści, muszę wymienić tusze... :-(

    A może trzeba odkurzyć wiatraczek?

    --
    Jarek


  • 82. Data: 2013-06-05 03:13:39
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    news:kom1fm$qb5$1@dont-email.me...
    > I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu? Czy może ten durny
    > komunikat świadczy o tym, że skończył się w nich tusz bo było mało...
    > Tak, tak, wiem że English co innego znaczy, ale boję się że jakiemuś
    > Hindusowi się "if" w firmware pomylił i skoczył do nie tego napisu
    > co trzeba przy sytuacji gdy się pojawił kod błędu braku tuszu w czasie
    > czyszczenia głowic a nie w czasie normalnego drukowania :-))))
    >
    > Drukarka mi dała opcję "OK Proceed". Naciskam więc OK :-))
    >
    > No kurde - oni naprawdę chcą abym wymienił tusze!!!!!! Brak mi słów...
    > Rzeczywiście wygląda na to, że w czasie czyszczenia głowic skończył
    > się tusz i procedura czyszczenia się nie dokończyła, drukarka jest
    > bezużyteczna: zacięła się i nie popuści, muszę wymienić tusze... :-(

    Wymyśliłem, że zamiast otwierać nowy zestaw tuszów który
    dostałem "w prezencie", ten owinięty taśmą klejącą, i ryzykować
    że drukarka znowu dostanie pierdo&&&ca i przestanie drukować
    na czarno wymyśliłem, że przełożę tylko tusze kolorowe i czarny
    foto z ostatnio testowanej drukarki co nie drukowała na czarno.

    Zrobiłem jak zaplanowałem - jest dobrze - ink nozzle pattern się
    mi wydrukował poprawnie, zrobiłem ustawienie głowic też dobrze,
    tym razem widziałem czarne numerki jakie miałem jej wpisać
    w menu i jest OK... Niestety drukarka pokazuje poziom tuszu bliski
    zeru na wszystkich kartridżach, więc niedługo znowu będzie to samo...

    No ale na razie jest OK.
    Ustawię jeszcze parametry wifi i spróbuję wydrukować coś przez
    sieć z komputera, aby uspokoić wszystkich którzy proponowali
    taką opcję wcześniej i aby już jej więcej nie proponowali ;-)))
    1-sza strona testowa z komputera wydrukowała się po jakichś 5
    minutach stukania i pukania i niewiadomo-czego-jeszcze... :-(
    Druga wyszła szybko... No nic, jest dobrze, lepiej napewno nie będzie.

    Pakuję więc trzy pozostałe drukarki w pudła i jutro wysyłam je
    FedExem do Epsona aby dostać zwrot kaucji założonej na mojej
    karcie kredytowej... :-)

    Ale generalnie nie jestem zadowolony i mam jakiś niesmak po
    tym doświadczeniu - tego tuszu jest tam tyle co kot napłakał
    i dwa czyszczenia głowicy zostawiają kartridże po prostu puste.
    Porażka... :-(


  • 83. Data: 2013-06-05 03:17:07
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> wrote in message
    news:slrnkqt3b8.o4k.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > A może trzeba odkurzyć wiatraczek?

    :-))))) Na to wygląda... temu panu co skoczył do if-a gdzie
    pisze że "cannot recognize ink cartridges" - dlatego że są puste :-)


  • 84. Data: 2013-06-05 08:54:36
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: m <m...@g...com>

    On 05.06.2013 03:13, Pszemol wrote:
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    > news:kom1fm$qb5$1@dont-email.me...
    >> I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu?

    Tak sobie myślę - a może u Ciebie coś z prądem jest nie halo? Może
    sąsiad kupił sobie spawarkę i drukarka zaczęła fiksować ... ?

    p. m.


  • 85. Data: 2013-06-05 08:57:53
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-05 03:13, Pszemol pisze:
    > Ale generalnie nie jestem zadowolony i mam jakiś niesmak po
    > tym doświadczeniu - tego tuszu jest tam tyle co kot napłakał
    > i dwa czyszczenia głowicy zostawiają kartridże po prostu puste.
    > Porażka... :-(

    Mnie w sklepie sprzedawca z góry uprzedził, że w zestawie są tusze
    startowe o zmniejszonej pojemności i tylko za to mogę dać minusa Epsonowi.
    Choć, mimo to, trochę już wydrukowałem i mam mniej niż połowę czarnego,
    a kolorów ponad połowę. Ale pewnie wydrukuję jeden arkusz wizytówek i
    czarnego już nie będzie.


    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$


  • 86. Data: 2013-06-05 23:09:12
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...)
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>


    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    news:kolnln$gmp$1@dont-email.me...
    > "Anerys" <s...@s...pl> wrote in message
    > news:51ae61b5$0$1270$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    >> news:koln02$d2b$1@dont-email.me...
    >>>> a może sprawdź papier wsadz z inej paczki
    >>>
    >>> :-)
    >>
    >> Tylko tego papieru nie włóż do góry nogami... :)) Ani tył-na-przód :))
    >
    > Ty się zając śmiej...
    > Przyszła dziś nowa paczka od Epsona... aż się boję zajrzeć do środka ;-)

    Spoko, ja nie z ciebie... tak mi się przy tej caej dyskusji przypomniał
    "syndrom audiofila", gdzie kable muszą być złocone (osobiście u znajomego
    widziałem kabel sieciowy 230V w ekranie, ale spoko, wyjaśnię mu za jakiś
    czas znaczenie słowa "audiofilia"), leżeć poziomo na profilowanych
    kamiennych podstawkach, a jitter cyfrowy 1% powoduje zniekształcenia
    "większe, niż skrośne (klasa C) i przester razem"... To tak tytułem
    nawiązania do audiofilii puściłem żarcik, polegający na sparafrazowaniu
    audiofilii do układu drukarka-papier, że audiofil by chyba się powiesił,
    gdyby przy drukowaniu kartkę wożyć o 0.1 mm za bardzo w lewo, odwrócić ją
    przy wyjęciu z ryzy i włożyć ją do góry nogami (i pewnie tusz by się
    rozmazywał, pleśniał, warzył się, blaknął), a już jakby wożyć ją tyłem, to
    trzeba by sterownik ustawiać, żeby nie sfiksował i nie zaczął drukować w
    odbiciu lustrzanym, czy w negatywie :P
    Bo oczywiście jasne jest, że jeśli papier nie jest specjalnego przeznaczenia
    (np. fotograficzny), gdzie jest istotne, czy włoży się go tyłem, czy
    przodem, to nie ma znaczenia, jak wyjmie się go z ryzy za 15-20 złotych... A
    u ciebie to chyba powinno być coś 3-5 $ chyba za ryzę...?
    Powodzenia i weź to na spokojnie.

    PS. Nie wiem skąd, ale wiedziałem, ze z tą drukarką wcale nie będzie tak
    cacy... Mimo zapewnień dostawcy... Nawet jak czytaem, że dostałeś liścik i
    wydruki, to mi coś mówiło, że to furda, że będą jaja... I miałem rację...

    --
    Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
    ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwość ich wysyłki.
    Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
    i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.


  • 87. Data: 2013-06-06 00:02:17
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...)
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-06-05 23:09, Anerys pisze:
    > PS. Nie wiem skąd, ale wiedziałem, ze z tą drukarką wcale nie będzie tak
    > cacy... Mimo zapewnień dostawcy... Nawet jak czytaem, że dostałeś liścik
    > i wydruki, to mi coś mówiło, że to furda, że będą jaja... I miałem
    > rację...
    A ja tego nie ogarniam zupełnie. Serio. No jak mogą 3 drukarki z tym
    samym uszkodzeniem trafić się jednemu userowi?
    Pszemol mieszka na jakiejś żyle, wodnej, nie złota ;)

    --




  • 88. Data: 2013-06-06 00:17:00
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m" <m...@g...com> wrote in message
    news:51aee0ad$0$1258$65785112@news.neostrada.pl...
    > On 05.06.2013 03:13, Pszemol wrote:
    >> "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    >> news:kom1fm$qb5$1@dont-email.me...
    >>> I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu?
    >
    > Tak sobie myślę - a może u Ciebie coś z prądem jest nie halo?
    > Może sąsiad kupił sobie spawarkę i drukarka zaczęła fiksować ... ?

    Mam nadzieję, że waść żartujesz, bo jeśli nie to...


  • 89. Data: 2013-06-06 00:26:45
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jawi" <t...@p...pl> wrote in message
    news:51afb56b$0$1251$65785112@news.neostrada.pl...
    > W dniu 2013-06-05 23:09, Anerys pisze:
    >> PS. Nie wiem skąd, ale wiedziałem, ze z tą drukarką wcale nie będzie tak
    >> cacy... Mimo zapewnień dostawcy... Nawet jak czytaem, że dostałeś liścik
    >> i wydruki, to mi coś mówiło, że to furda, że będą jaja... I miałem
    >> rację...
    > A ja tego nie ogarniam zupełnie. Serio. No jak mogą 3 drukarki z tym samym
    > uszkodzeniem trafić się jednemu userowi?
    > Pszemol mieszka na jakiejś żyle, wodnej, nie złota ;)

    Dokładnie rzecz biorąc to były 3 drukarki z tym samym OBJAWEM.
    Przyczyn niedrukowania każdej drukarki nie znamy, może być tak
    że są trzy różne przyczyny, nie?

    Dorzucę Wam jeszcze jednego puzzla:
    wczoraj, w czasie pakowania drukarek do pudełek postanowiłem
    tą pierwszą co przyszła ponownie włączyć aby sprawdzić czy
    przypadkiem poziom tuszów nie jet na tyle wysoki że opłaci się
    z niej zachować tusze przed wysłaniem. Kolorowe i foto miały
    poziom bardzo niski, ale czarny tekstowy miał tak może 1/4
    więc pomyślałem sobie "sprawdzę jak/czy drukuje...".
    Wydrukowany testowy "nozzle pattern" był bardzo dobry i te
    brakujące dwie pierwsze kolumny kresek jakie drukuje drukarka
    czuszem czarnym tekstowym były w porządku!
    Wygląda więc na to, że tydzień stania na podłodze i "nasiąkania"
    pomogło jej i zaczęła drukować poprawnie. Jak to zinterpretujecie? :-)


  • 90. Data: 2013-06-06 00:46:01
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...)
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Pszemol" napisał:

    > Dorzucę Wam jeszcze jednego puzzla:
    > wczoraj, w czasie pakowania drukarek do pudełek postanowiłem
    > tą pierwszą co przyszła ponownie włączyć aby sprawdzić czy
    > przypadkiem poziom tuszów nie jet na tyle wysoki że opłaci się
    > z niej zachować tusze przed wysłaniem. Kolorowe i foto miały
    > poziom bardzo niski, ale czarny tekstowy miał tak może 1/4
    > więc pomyślałem sobie "sprawdzę jak/czy drukuje...".
    > Wydrukowany testowy "nozzle pattern" był bardzo dobry i te
    > brakujące dwie pierwsze kolumny kresek jakie drukuje drukarka
    > czuszem czarnym tekstowym były w porządku!
    > Wygląda więc na to, że tydzień stania na podłodze i "nasiąkania"
    > pomogło jej i zaczęła drukować poprawnie. Jak to zinterpretujecie? :-)

    Że w zamian za zeszłorocznego złoma wycwaniakowałeś od Epsona nową drukarkę
    oraz podrukowałeś sobie za frajer ichnimi tuszami. Polak (?) potrafi... ;->

    JoteR


strony : 1 ... 8 . [ 9 ] . 10 ... 13


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: