eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaFirma Epson i potyczki z drukarką...Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
  • Data: 2013-06-01 20:29:59
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:1f9i1yueyvc6f.dkbmu437r1b7$.dlg@40tude.net...
    > No wlasnie - xero w b/w dziala ?

    Efekt jest taki sam jak drukowanie z MS Worda: pojedyncze kropki,
    czarne cienkie kreski wykropkowane, większość kartki biała...
    Ewidentnie głowica ma czkawkę.

    >> Właśnie odłożyłem słuchawkę po rozmowie z Advanced Support :-)
    >> Pan mi zaproponował że wyśle mi czarny tusz... bo chyba mam zły.
    >> Padłem trupem...
    >> Zaproponowałem aby podał mi logiczne rozumowanie które
    >> doprowadziło go do takiego pomysłu to mi powiedział że drukarka
    >> nie drukuje, więc to musi być albo wadliwa drukarka albo tusz...
    >> Wysłali mi już dwie drukarki, więc to nie drukarka, więc musi tusz.
    >> Nie że genialne?
    >
    > Logiczne, musisz przyznac.

    Przy założeniu że dwie wysłane drukarki byłyby nowe - może.
    Ale przysyłają za każdym razem drukarkę z odzysku, tzw. refurbished.
    Czyli jest to sprzęt który jest nieznanego mi pochodzenia, odświeżony
    i być może w tym procesie jest jakiś problem... Może kontrola jakości
    nie jest taka dobra jak w przypadku drukarek nowych? Nie wiem...

    >> Pana wcięło, puścił mi muzyczkę na 3 minuty po czym wrócił i mi
    >> zaproponował że mi przyśle 3 drukarkę :-))) I zaproponował że
    >> "tym razem" już ją sprawdzą przed wysłaniem, dokładnie tak samo
    >> jak zapewniał mnie gostek w zeszłym tygodniu, po tym jak pierwsza
    >> wysłana mi drukarka nie działała tak samo jak moja oryginalna...
    >> No jaja.... To się chyba nadaje do "Sprawa dla Reportera"...
    >
    > Ale czemu - chcialbym zeby serwisy w Polsce tak dzialaly ... choc jak
    > zasilacz w dell polegl, to wyslali nowy pytajac tylko o numer.
    >
    > No ale co - podejrzewasz ze nikomu na swiecie czarny nie dziala ?

    Ciągle podejrzewam że ja muszę coś robić źle tylko nie wiem co.
    Nie chce mi się wierzyć że renomowana firma wysłała dwie drukarki
    pod rząd z tym samym symptomem uszkodzenia i do tego takim
    samym jak symptomy jakie miała oryginalna drukarka złoszona do
    naprawy... Zakładam, być może niewłaściwie, że gdyby problem
    polegał na niewłaściwej instalacji kartridga, niezdjęciu jakiejś nalepki
    to chyba serwis byłby w stanie to wyczaić zadając mi jakieś pytania.
    Konstrukcja drukarki wyklucza włożenie czegoś "odwrotnie", mam
    nadzieję - więc jeśli zbiornik z tuszem jest wsadzony, zastrzask
    zatrzaśnięty a on nie drukuje to chyba coś jest nie tak z drukarką...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: