  • Data: 2009-04-03 05:25:53
    Temat: Re: Firefoxy przyprzedziły IE
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02-04-2009 o 23:47:15 Grzegorz Staniak <g...@w...pl> napisał(a):

    > Ale to wczesny kod jeszcze. W tradycji beta-wersji Google'a wychodzi
    > wcześnie, ale mam wrażenie, że dopiero za jakiś czas wejdą z mocnym
    > uderzeniem. A jako Google... wiesz, "duży może więcej". Integracja
    > z serwisami i aplikacjami Google online i offline, chociażby.
    > Powiedziałbym, że jeśli chodzi o Chrome, "you ain't seen nothing yet".

    Powiedzmy sobie szczerze. Chrome ma kilka bajerów, ale te bajery na dłuższą
    metę nie mogą przebić funkcjonalności gromadzonych w przeglądarkach przez
    ponad dekadę. Jeśli chrome nie dorobi się milionów mini-funkcji opery, lub
    setek/tysięcy pluginów firefoksa, etc, to IMO nie ma szans na dłuższą metę.

    Tzn, jakieś tam szanse ma - ja na przykład używam przeglądarki bardzo
    ubogiej w funkcje, ale za to szybkiej (uhm, w zasadzie opera jest mega
    funkcjonalna i szybka, więc lepsza, ale...), więc zawsze gdzieś tam się
    znajdzie taka grupa osób, której nie zależy.

    --
    Maciej Łebkowski