  • Data: 2009-04-02 21:26:30
    Temat: Re: Firefoxy przyprzedziły IE
    Od: "Tomasz Nowakowski" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > Oby, oby. Zdałby się jakiś 3 gracz, bo jak Ff zastąpi IE to czeka nas ta
    > sama chora sytuacja.
    > IE8 jakoś ruszyło, może da radę szybciej 7 i 6 dogonić?

    Microsoft robi znacznie więcej szumu wokół IE8 więc prawdopodobnie znacznie
    szybciej będzie on zyskiwał, niż IE7 zyskiwał. Chociaż IE8 to też jeszcze nie
    rozwiązanie problemu, bo kod interpretuje zdecydowanie gorzej od konkurencji.

    Dzień, kiedy IE6 spadnie poniżej 1% i nie będzie trzeba każdej strony pod niego
    dostosowywać będzie trzeba zapisać w kalendarzu. A za kilkadziesiąt lat moim
    prawnukom będę odpowiadać: tego dnia skończył się chaos... (i moja pensja
    wzrosła o 20%, bo o tyle mniej czasu musiałem poświęcać na specjalne
    dostosowywanie kodu stron do ie)