  • 1. Data: 2011-02-26 17:12:55
    Temat: Find my iPhone
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Co myślicie o tej darmowej usłudze:
    http://www.apple.com/iphone/features/find-my-iphone.
    html
    Mi trochę śmierdzi to "Big Brother"...

  • 2. Data: 2011-02-26 17:21:03
    Temat: Re: Find my iPhone
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 26-02-2011 18:12, Pszemol pisze:
    > Co myślicie o tej darmowej usłudze:
    > http://www.apple.com/iphone/features/find-my-iphone.
    html
    > Mi trochę śmierdzi to "Big Brother"...

    Nikt ci nie nakazuje z niej korzystać, skoro się obawiasz Big Brothera.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 3. Data: 2011-02-26 17:50:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    html

    > Nikt ci nie nakazuje z niej korzystać, skoro się obawiasz Big Brothera.

    Andrzeju, nie zrozumiałeś pytania...
    Pytałem co sądzisz o tej usłudze a nie pytałem czy ktoś mi coś nakazuje.

  • 4. Data: 2011-02-26 17:57:27
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 26-02-2011 18:50, Pszemol pisze:
    \

    > Andrzeju, nie zrozumiałeś pytania...
    > Pytałem co sądzisz o tej usłudze a nie pytałem czy ktoś mi coś nakazuje.

    Odpowiedziałem ci. Trudno za wielkiego brata uważać oprogramowanie,
    które trzeba świadomie włączyć. Jeśli nie potrzebujesz, to wielkiego
    brata nie masz. To znaczy masz i tak - sieć w końcu i tak wie, gdzie jesteś.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 5. Data: 2011-02-26 18:06:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Odpowiedziałem ci. Trudno za wielkiego brata uważać oprogramowanie, które
    > trzeba świadomie włączyć. Jeśli nie potrzebujesz, to wielkiego brata nie
    > masz. To znaczy masz i tak - sieć w końcu i tak wie, gdzie jesteś.

    A jaki widzisz sens w wyłączaniu usługi, która ma działać w tedy,
    gdy ZGUBISZ (nieumyślnie przecież) telefon? Jak planujesz zgubić
    to wtedy włączysz wcześniej, aby się przydało jak zgubisz? Bezsens!

  • 6. Data: 2011-02-26 18:13:33
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 26-02-2011 19:06, Pszemol pisze:

    > A jaki widzisz sens w wyłączaniu usługi, która ma działać w tedy,
    > gdy ZGUBISZ (nieumyślnie przecież) telefon? Jak planujesz zgubić
    > to wtedy włączysz wcześniej, aby się przydało jak zgubisz? Bezsens!

    I widzisz, tu jest pies pogrzebany. Albo się boisz i wyłączasz
    lokalizację, albo się nie boisz i masz z tego korzyści.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 7. Data: 2011-02-26 18:21:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > I widzisz, tu jest pies pogrzebany. Albo się boisz i wyłączasz
    > lokalizację, albo się nie boisz i masz z tego korzyści.

    No to już omówiliśmy oczywistości... czy masz coś do dodania
    w kwestii swojej opinii na temat tej usługi?

  • 8. Data: 2011-02-26 18:27:44
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 26-02-2011 19:21, Pszemol pisze:
    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > No to już omówiliśmy oczywistości... czy masz coś do dodania
    > w kwestii swojej opinii na temat tej usługi?

    Nie, nie wydaje mi się, żeby był sens z tobą na ten temat dyskutować.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 9. Data: 2011-02-28 07:02:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

  • 10. Data: 2011-02-28 20:13:04
    Od: "M" <(tegotuniema)marila@poczta.onet.pl>

    > Co myślicie o tej darmowej usłudze:
    > http://www.apple.com/iphone/features/find-my-iphone.
    html
    > Mi trochę śmierdzi to "Big Brother"...

    Witam. Kolega gdy uruchomil ta usluge przez pierwszy dzien mogl zlokalizowac
    swoj telefon w Hiszpanii.
    Dopiero na drugi dzien bylo ok.

    Mariusz