    From: "BartekGSXF" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Date: Tue, 30 Jun 2009 15:12:19 +0200

    Uzytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisal w wiadomosci
    news:3b3k45t0sl29m396t8vlu7jdu78jomkgc3@4ax.com...
    i pewnie mial ku temu przeslanki.

    > Znaczy w sensie ze jaka opinie? Cos Ci sie nie pokickalo czasem?;)
    > To byl wyrok w sprawie cywilnej o odszkodowanie.
    > Wisz, rozumisz. jak w amerykanskim filmie: jest akcja, brawurowy
    > poscig, 50 samochodow rozbitych, 150 przechodniow rannych, przestepcy
    > na koniec poslusznie gina, glowny bohater odpala cygara i odchodzi w
    > kierunku zachodzacego slonca.
    > A policja/burmistrz placi za te wszystkie szkody.
    No chyba nie do konca tak. Bo akurat w tej konkretnej sprawie sad uznal
    braki w wyszkoleniu policjanta, w efekcie czego zginal czlowiek.
    A ze umorzono tamto dochodzenie, pewnie przyczyna jest wlasnie obawa przed
    tym, zeby jednak policja nie bala sie wyciagnac bron.
    Mnie zastanawia jedno, dlaczego sad nie zgodzil sie na wizje lokalna na
    miejscu.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?