  • Data: 2009-06-30 12:04:12
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 30 Jun 2009 13:51:50 +0200, Wieca <w...@p...onet.pl> wrote:

    [...]
    > Nieprawda. Wystarczy prawdziwe szkolenie - czyli takie podczas którego
    > nabierasz prawid?owych odruchów. Uwierz. To sie da zrobiae z ka?dym,
    > wymaga jednak czasu i pieniedzy na amunicje.

    Ta, w Stanach wydali mnóstwo kasy i amunicji na szkolenie policjantów
    i uzyskali niesamowity sukces, przeciętny policjant w strzelaninie z
    bandytami ma celność 25%, a nie tak jak 20 lat temu 19%.

    (Żeby nie było, bandyci to mają coś rzędu 11%)

    http://www.virginiacops.org/Articles/Shooting/Combat
    .htm

    Wyszkolenie człowieka żeby w sytuacji stresowej strzelał celnie z broni
    palnej nie pozostawia wiele czasu na naukę czegokolwiek innego. A głównym
    zadaniem przeciętnego policjanta nie jest strzelanie przestępcom w głowę.

    Od tego są oddziały specjalne. :-)

    > Z racji tego ?e zda?y?o mi sie pracowaae z by?ymi mundurowymi z
    > poprzedniego systemu, wiem co mówie. I to nie z opowie?ci, ale te? z
    > obserwacji.

    Wiadomo, za poprzedniego systemu to pojedynki strzeleckie z bandytami
    na ulicach miast trafiały się co tydzień.

    > Wieca
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik