  • Data: 2009-06-30 12:04:14
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    news:20090630135855.de0f8f70.sqeeb@internet.communit
    y...

    > A może chłopak chciał zostać instruktorem/egzaminatorem i nie mógł być
    > karany za wykroczenia,

    wiec lepiej byc ukaranym za ucieczke?
    chcialbyc egzaminatorem i nie mial uprawnien, dobry jestes, prawie jak
    sapkowski ;)

    > ale był zagorzałym miłośnikiem jednośladów, rano zjawił się jego kolega
    > który mu na chwile motocykl pozyczyl

    ja tez lubie motory, jak mam okazje i dobra dusza pozyczy, to pojezdze, ale
    w razie kontroli bym sie zatrzymal, ot chocby dlatego ze lepiej dostac
    mandat niz stracic zycie albo zdrowie, dostac pajde za ucieczke, albo
    rozwalic komus motor

    > Proponuje od razu wprowadzic bron palna dla wszystkich jak w usa.

    a o ktorym stanie konkretnie piszesz?