-
X-Received: by 10.49.72.130 with SMTP id d2mr412500qev.42.1366979670910; Fri, 26 Apr
2013 05:34:30 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.72.130 with SMTP id d2mr412500qev.42.1366979670910; Fri, 26 Apr
2013 05:34:30 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!gp5no3797181qab.0!news-out.g
oogle.com!ef9ni16888qab.0!nntp.google.com!gp5no7168992qab.0!postnews.google.com
!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 26 Apr 2013 05:34:30 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <1jqwdn1j3kcb5$.12uvvusk3clvy$.dlg@40tude.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=93.175.104.31;
posting-account=JpLxhgoAAAAe93_uJlUk6RvwtyT8F1FJ
NNTP-Posting-Host: 93.175.104.31
References: <1jqwdn1j3kcb5$.12uvvusk3clvy$.dlg@40tude.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Re: Filtr stożkowy
From: Sebastian <s...@g...com>
Injection-Date: Fri, 26 Apr 2013 12:34:30 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2490355
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 25 kwietnia 2013 20:59:33 UTC+2 użytkownik Iglo napisał:
> Kolega ma Almerę N16 z benzynowym motorem 1.5. Zapragnęło mu się filtra
> stożkowego.
Wpływu na moc sam stożek nie ma żadnego - zmieni się tylko dźwięk (silnika nie
wydechu) przy szerszym otwarciu przepustnicy. Jeżeli długość dolotu będzie krótsza
lub dłuższa niż oryginał może spaść moc w dolnym zakresie obrotów i/lub zmienić
reakcja na gaz (szybsza lub wolniejsza). Spalanie może wzrosnąć tylko dlatego że
kierownik będzie chciał posłuchać efektu dźwiękowego, a słychać go przy wyższych
obrotach ;). Jeżeli stożek będzie zbierał cieplejsze niż w ori powietrze np. z okolic
kolektora osiągi mogą się pogorszyć. Żeby w wolnossącym dołożyć kilka - 5-30 KM w
zależności od silnika - oprócz dolotu trzeba zmodyfikować kolektor i wydech. Dalsze
modyfikacje nie obejmujące turbo/kompresora/komp. są dość kosztowne np. kute wałki i
lekkie koło zam.
pozdrawiam
Sebastian
Następne wpisy z tego wątku
- 26.04.13 19:03 tá´Ź
Najnowsze wątki z tej grupy
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Aparat, zewnętrzny mikrofon, brum
- 2024-10-07 MĂźnchen => Data Scientist <=
- 2024-10-07 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-10-07 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-07 Re: Taniocha!!!
- 2024-10-07 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-07 Zielona Góra => Power Electronics R&D Engineer <=
- 2024-10-07 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-10-07 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy ERP (Symfonia) <=