-
X-Received: by 10.49.72.130 with SMTP id d2mr412500qev.42.1366979670910; Fri, 26 Apr
2013 05:34:30 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.72.130 with SMTP id d2mr412500qev.42.1366979670910; Fri, 26 Apr
2013 05:34:30 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!gp5no3797181qab.0!news-out.g
oogle.com!ef9ni16888qab.0!nntp.google.com!gp5no7168992qab.0!postnews.google.com
!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 26 Apr 2013 05:34:30 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <1jqwdn1j3kcb5$.12uvvusk3clvy$.dlg@40tude.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=93.175.104.31;
posting-account=JpLxhgoAAAAe93_uJlUk6RvwtyT8F1FJ
NNTP-Posting-Host: 93.175.104.31
References: <1jqwdn1j3kcb5$.12uvvusk3clvy$.dlg@40tude.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Re: Filtr stożkowy
From: Sebastian <s...@g...com>
Injection-Date: Fri, 26 Apr 2013 12:34:30 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2490355
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 25 kwietnia 2013 20:59:33 UTC+2 użytkownik Iglo napisał:
> Kolega ma Almerę N16 z benzynowym motorem 1.5. Zapragnęło mu się filtra
> stożkowego.
Wpływu na moc sam stożek nie ma żadnego - zmieni się tylko dźwięk (silnika nie
wydechu) przy szerszym otwarciu przepustnicy. Jeżeli długość dolotu będzie krótsza
lub dłuższa niż oryginał może spaść moc w dolnym zakresie obrotów i/lub zmienić
reakcja na gaz (szybsza lub wolniejsza). Spalanie może wzrosnąć tylko dlatego że
kierownik będzie chciał posłuchać efektu dźwiękowego, a słychać go przy wyższych
obrotach ;). Jeżeli stożek będzie zbierał cieplejsze niż w ori powietrze np. z okolic
kolektora osiągi mogą się pogorszyć. Żeby w wolnossącym dołożyć kilka - 5-30 KM w
zależności od silnika - oprócz dolotu trzeba zmodyfikować kolektor i wydech. Dalsze
modyfikacje nie obejmujące turbo/kompresora/komp. są dość kosztowne np. kute wałki i
lekkie koło zam.
pozdrawiam
Sebastian
Następne wpisy z tego wątku
- 26.04.13 19:03 tá´Ź
Najnowsze wątki z tej grupy
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
Najnowsze wątki
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-31 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-31 Błonie => Administrator systemów <=