eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFiltr powietrza i biegi. › Re: Filtr powietrza i biegi.
  • Data: 2012-10-25 08:37:32
    Temat: Re: Filtr powietrza i biegi.
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    cytrynowy <roberts@_nospam_spoko.pl> wrote:

    >> Najbardziej obrazowo - jak zatrzymałeś się i stoisz na sprzęgle:
    >
    >> 1. Delikatny nacisk na dźwignię skrzyni (cały czas)
    >> 2. Delikatne popuszczenie sprzęgła, z wyczuciem
    >> 3. Gdy wskoczy bieg, wciśnięcie sprzęgła
    >> 4. Puszczenie dźwigni i znowu delikatny nacisk
    >> 5. I tak do skutku do wrzucenia neutrala lub 1
    >
    > Gdy che w bieg w dół to sprzegła nie musze do końca?

    Puszczać do końca? Nie, bo wtedy moto ci przecież ruszy. Chodzi tylko o
    zasprzęglenie na tyle, żeby wskoczył bieg.

    > widziałem na forum, że wystarczy kilka mm.(scisnąć sprzegło) i można
    > wrzucać w dół, czy to nie zaszkodzi mojej skrzyni?

    Musisz to wyczuć. Ja ściskam sprzęgło tak żeby tylko puściło i wskoczył
    bieg (na skrzynię cały czas jest nacisk - stopa zaczyna i stopa kończy).

    W sumie jak się zastanowić, to najbardziej prawidłowo powinno być ścisnąć
    sprzęgło do końca, zrobić przegazówkę, poczekać aż obroty spadną i wtedy,
    gdy moment przekazywany przez olej (sprzęgło mokre) będzie najmniejszy,
    zbić bieg :)

    A jak chcesz mieć jeszcze mniejszy wpływ na skrzynię to wyłącz silnik i
    zbijaj biegi ruszając motocyklem do przodu i do tyłu :)

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++
    http://motogof.tumblr.com/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: