  • Data: 2009-02-04 20:42:44
    Temat: Re: Filtr połączeń i niedrogi tel z tą opcją
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
    > Przykładowo czytam instrukcje:
    > na http://www.sonyericsson.com/ - telefonu W910i
    >
    > i jest filtr połączeń i co usłyszy abonent rozmowy przychodzącej jeśli jest
    > odfiltrowany ?
    > usłyszy że nikt nie odbiera ?

    napewno filtrowanie mozna zrealizować za pomocą programu na dowolny
    telefon z symbianem albo windows mobile. JEśli jednak naprawde chcesz
    pojechać po sielach, to wiem ze jest patch na siemensa s55 który to
    realizuje. Bodajże było to tak robione ze w czasie wgraywania ustalało
    sie grupe - niechciani, i jedną z 3 moziwości - reject, busy i costam
    jeszcze. Potem w książce telefonicznej niechcianych pacjentów przenosiło
    sie do zadeklarowanej wcześniej grupy.
    wyjście 2. Do osoby z którą nie chcesz rozmawiać przypisujesz dzwonek
    który zawiera parę sekund ciszy....

    ToMasz