  • 11. Data: 2012-05-12 09:39:07
    Temat: Re: Filtr paliwa do fiatowskiego diesla. Skąd te ceny?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:join0c$aso$...@n...news.atman.pl...
    > Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości

    > FILTR
    > hart - 92zł
    > mann - 197zł
    > filtron - 146zł
    > purflux - 187zł

    No tak mi się wydawało, że kolega nie włożył nawet minimum pracy w
    wyszukiwanie, tylko dał się wydymać ASO jak dziecko.

  • 12. Data: 2012-05-12 09:58:49
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-05-12 09:39, Cavallino pisze:

    > No tak mi się wydawało, że kolega nie włożył nawet minimum pracy w
    > wyszukiwanie, tylko dał się wydymać ASO jak dziecko.
    Dymianie dymaniem, ale nadal nie wiem, czym się różni ten zas...y filtr
    od filtra za 52 zł. Czy założenie filtra od diesla 1,9 D do 1,9 Multijet
    spowoduje jakieś problemy?
    Zauważ, że wszystkie proponowane tu filtry zamienniki są i tak 2 x droższe.
    Jacek

  • 13. Data: 2012-05-13 18:39:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Dymianie dymaniem, ale nadal nie wiem, czym się różni ten zas...y filtr od
    > filtra za 52 zł.

    A co to za różnica?
    Widać się różni i tyle.

    >Czy założenie filtra od diesla 1,9 D do 1,9 Multijet spowoduje jakieś
    >problemy?
    > Zauważ, że wszystkie proponowane tu filtry zamienniki są i tak 2 x
    > droższe.

    Ale kilka razy tańsze niż to samo markowane logo Fiata.
    Mnie to wystarcza.

  • 14. Data: 2012-05-13 19:01:28
    Temat: Re: Filtr paliwa do fiatowskiego diesla. Sk?d te ceny?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 11 May 2012 11:43:48 +0200, "Bartek"
    <N...@p...fm> wrote:

    >www.autofanty.pl

    Znajomy sprzedawca :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2012-05-13 20:51:25
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-05-13 18:39, Cavallino pisze:

    > Ale kilka razy tańsze niż to samo markowane logo Fiata.
    > Mnie to wystarcza.
    Pi....lisz
    kilka to od 3 do 9
    http://pl.wiktionary.org/wiki/kilka
    a tu różnica jest w każdym przypadku poniżej grubo poniżej 3.
    Nadal nie wiem, czym się te filtry różnią.
    Jacek

  • 16. Data: 2012-05-13 22:27:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Pi....lisz
    > kilka to od 3 do 9
    > http://pl.wiktionary.org/wiki/kilka
    > a tu różnica jest w każdym przypadku poniżej grubo poniżej 3.

    Ciekawe, 277/92 zł wychodzi Ci grubo mniej niż 3? ;-)

    > Nadal nie wiem, czym się te filtry różnią.

    A po Ci to wiedzieć?
    Producent filtrów ma wiedzieć.

  • 17. Data: 2012-05-13 22:50:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 11 May 2012 11:43:48 +0200, Bartek wrote:

    > Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości

    > FILTR
    > hart - 92zł
    > mann - 197zł
    > filtron - 146zł
    > purflux - 187zł
    >
    > nie wiem jak paliwowe, ale powietrzne hart jakie widzialem wygladaja lepiej
    > niż nie jeden firmowy filtr.
    >
    > a co -zareklamuję, :-)\
    > www.autofanty.pl

    A jesteś pewien tego Harta (ceny albo tego że to faktycznie będzie filtr
    pasujący do tego silnika, a nie jakiś błąd w katalogu)?

    Bo jak patrzę w inne katalogi, to reszta producentów których podałeś się
    zgadza, ceny też, ale Harta (ani żadnego innego tańszego od Filtrona/JC
    Premium/Kagera itp.) nie widzę.

    I ogólnie każdy producent który ma filtr do Multijeta i 1.9D to do
    Multijeta jest znacznie (ze 2-3x) droższy od 1.9D.

    Co do różnic w cenie, to IMO jednak coś tam musi być w filtrze co wpływa na
    jego cenę - stawiam że inne wymogi dotyczące filtracji skutkują innymi
    materiałami we wnętrznościach.

    Bo to że ceny w ASO bywają bez związku z wartością produktu, a jedynie
    klasą samochodu to jedno, ale przy zamiennikach to takie coś już nie działa
    (a na pewno nie w takim stopniu), zwłaszcza że zamienniki najczęściej mają
    dużo dłuższą listę marek i modeli do których pasują.

  • 18. Data: 2012-05-13 22:57:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości grup

    > Co do różnic w cenie, to IMO jednak coś tam musi być w filtrze co wpływa
    > na
    > jego cenę - stawiam że inne wymogi dotyczące filtracji skutkują innymi
    > materiałami we wnętrznościach.

    To co zwykły diesel przepali bez problemu, w dużo delikatniejszym
    common-railu może spowodować uszkodzenie układu, więc nie dziwota, że jest
    tak jak piszesz.