eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFiltr paliwa do fiatowskiego diesla. Skąd te ceny?Re: Filtr paliwa do fiatowskiego diesla. Skąd te ceny?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Bartek" <N...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Filtr paliwa do fiatowskiego diesla. Skąd te ceny?
    Date: Thu, 10 May 2012 23:09:25 +0200
    Organization: private
    Lines: 29
    Message-ID: <johau2$nas$1@node2.news.atman.pl>
    References: <joh06m$p38$1@news.task.gda.pl> <joh8ks$e4s$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91-193-208-101.eimperium.pl
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1336684290 23900 91.193.208.101 (10 May 2012 21:11:30
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 May 2012 21:11:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2448392
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
    news:joh8ks$e4s$1@mx1.internetia.pl...
    >W dniu 2012-05-10 20:08, Jacek pisze:
    >> Do Fiata Doblo 1,9D wolnossącego filtr paliwa kosztuje ok. 55 zł
    >> do tego samego Fiata z silnikiem 1,9JTD filtr paliwa kosztuje ok. 300 zł.
    >> Na zewnątrz filtry różnią się tylko elektrycznym zaworem odwadniającym,
    >> który (ciekawostka) nie jest sprzedawany razem z filtrem, tylko trzeba
    >> go przełożyć ze starego filtra.
    >> Czy jest jakieś techniczne/logiczne uzasadnienie takiej różnicy w cenie
    >> filtra oleju napędowego do wersji z turbo w porównaniu do silnika
    >> wolnossącego?
    > Nie tyle turbo/brak turbo.
    > JTD = common rail, tam przeważnie jest cały zestaw pomp paliwa, pierwsza w
    > zbiorniku, druga gdzieś pod siedzeniem kierowcy, trzecia - pompa wysokiego
    > ciśnienia przy silniku. Filtr siedzi przeważnie za drugą pompą i pracuje
    > przy znacznie wyższych ciśnieniach niż w "zwykłym" dieslu gdzie jest tylko
    > pompa w zbiorniku.

    wiesz, w jtd, są dwie pompy - przynajmniej w tych starszych - w baku i pompa
    cr. ;)

    coś dziwnego - warto by kolega podal rok, vin auta, to sprawdzimy skąd on
    takie ceny ma i dlaczego/.


    --
    Pozdrawiam, Bartek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: