  • Data: 2009-05-22 17:03:14
    Temat: Re: Filtr UV , zanieczyszczenia - pomiary
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    > Nie zrozumiałeś. Po wrzuceniu zapytania w google 'xxx' lub 'XXX'
    > wyskakują tysiące linków do stron z filmami i zdjęciami porno.
    >
    > Poza tym, olałeś moje pytania na grupie? Czekam na odpowiedź.
    > Bądź tak uprzejmy i odpowiedz na nie w odpowiedniej gałęzi tego wątka.
    >
    >  -- Zibi

    jak sie okazuje mam calkiem praktyczny nick ;-)
    nie musze zakladac galerii - ciekawskich zawsze moge tam odeslac.

    ale do rzeczy.
    odpowiedz na wszystkie istotne Twoje pytania jest w opisie .
    jest co prawda troche niefortunnie sformatowany i niewygodnie sie
    czyta w picassie ale mozesz sciagnac do siebie przez download .

    jesli przescrolujesz w lewo na sam poczatek albumu do opisu nr 1
    znajdziesz tam kilka informacji jak robione sa pomiary rozdzielczosci.

    Jesli bedziesz mial jeszcze jakies watpliwosci i nie zostana one
    rozwiane , tzn ze nie potrafie ich wyjasnic albo tez dotycza sfer zbyt
    intymnych ( jak np pytanie o rodzaj mojego potu czy tluszczu o ile
    pamietam) - te rzeczy zna tylko moj doktor i szczerze mowiac go wogole
    nie interesuja , a mnie tym bardziej.

    przeczytaj.
    jesli cos jeszcze nie bedzie jasne to moze uda mi sie jeszcze cos
    dopowiedziec.

    trend w obiektywie o krotszejiej ogniskowej ( 20mm) , na wiekszej
    przyslonie (5,6) jest ten sam.
    filtr UV nie obniza rozdzielczosci obrazu, kurz na jego powierzchni
    tez nie , odcisk palca w sposob mierzalny ale w praktyce bez znaczenia
    nieco obniza rozdzielczosc.

    XXX