  • 31. Data: 2010-05-13 12:17:18
    Temat: Re: [Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    smerf pisze:

    > Dobra jakosc. Jaka to kamerka ? Mozesz podac marke i model?

    A możesz przeczytać wątek - odpowiedź padła już dwa razy...

    Podzr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 32. Data: 2010-05-13 12:35:37
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Rację masz tylko że w Polsce istnieje przekonanie że ten co jedzie na
    koniec
    > kończącego się pasa jest cwaniakiem który skoro już wyprzedził tyle aut
    musi
    > sobie odpowiednio odczekać "bo przecież ja na prawym stalem a ten chce się

    Jak ja jade to zawsze zostawiam wieksza przerwe. Jak ma jaja i ruszy to
    zwolnie jeszcze bardziej a jak czeka, ze sie zatrzymam zeby go wpuscic to
    mam go w nosie. Jak nie umie jezdzic to bedzie czkal

    Icek

  • 33. Data: 2010-05-13 13:03:31
    Temat: Re: Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On May 13, 10:42 am, gonzik <b...@y...com> wrote:

    > Super, super. Tylko to jest ogolny problem z ogarnieciem tematow
    > wspoldzielenia jezdni przez kierowcow. W tym przypadku chodzi o jazde
    > na zamek-suwak. Jak widac typ czarnym suvem dojechal do konca i juz
    > miszcz z Dzierzoniowa go nie wpuscil. I ide o zaklad ze jeszcze 3
    > kolejnych tez.
    >
    > Pzdr.

    No właśnie to jest główny powód dlaczego ludzie unikają lewego pasa
    przez zwężeniem.

    Jakiś stary art z wybiórczej dot. Pń.
    http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,5665735.html

  • 34. Data: 2010-05-13 14:28:43
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    > A ja myślę, że jest jeszcze inaczej. Parę razy się spotkałem z poglądem,
    > że ten co jedzie do końca pasa to warszawski cwaniak. Taki koleś nie chce
    > być warszawskim cwaniakiem tylko porządnym kierowcą więc zmienia pas zaraz
    > po zauważeniu znaku. Po prostu nie chce wyjść na buraka:) A że jest
    > zwykłym głupkiem nie używającym własnej głowy to inna sprawa:)
    >
    > A.

    Tak, jest w rzeczywistości dzięki nagonce na 'cwaniaków' i nikt nim nie chce
    być. Trąbić na takich bo innej rady nie ma.

  • 35. Data: 2010-05-13 16:08:21
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    http://bi.gazeta.pl/im/5/5739/z5739745X.jpg ;)

  • 36. Data: 2010-05-13 17:18:57
    Od: "Neo[EZN]" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@...a.z.e.t.a.pl> napisał w wiadomości grup
    > U, to na mały rejestrator się ten zestaw nie nadaje ;-) (czyt. zestaw,
    > który
    > stale będzie w aucie bo komu by się to ciągle chciało wyjmować i wkładać).

    Zgadza się :( Ale jeśli ktoś się uprze i nie otwiera prawych drzwi to może
    na stałe przymocować przyssawkę i szybkozłączką mocować na nią kamerę.

  • 37. Data: 2010-05-13 17:23:44
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Niestety to bardzo częsty widok na wrocławskich drogach :((

    najczesciej niestety przyjezdni takie numery odwalaja.

    Niestety pojazd w ktorym to krecone (nie wiem czy akurat jest nim
    autor filmu) tez jest na bakier z mysleniem - juz z daleka widac ze
    nie ma jak zjechac ze skrzyzowania jednak jedzie i je blokuje!!! Co
    jest chyba wieksza plaga niz bezmozgowce uwidocznione na filmie.

  • 38. Data: 2010-05-13 18:12:53
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 13 Maj, 09:51, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w

    > Nie bardzo rozumiem - autobusem powozisz czy tramwajem ?
    > Co sobie inni pomysla - widzi idiota ze nie ma gdzie jechac, a
    > trabi..

    No to jak zwrocic takiemu blokersowi uwage ze zle robi?
    Wyjsc i popukac w szybke? A jak zdazy odjechac?

    Juz nie wspominam o tym ze kamerzysta wjechal na skrzyzowanie nie
    majac pewnosci czy zjedzie :)

    A u nas na drogach cos zadko slychac klaksony. A po to sa zeby sobie
    przesylac sygnaly.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 39. Data: 2010-05-13 19:14:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Neo[EZN] pisze:
> [...]
    >
    > W jednym wątku pisałem, że będę nagrywał drogowych "buraków" - akurat
    > ostatnio udało mi się nagrać dwóch kierowców, cierpiących na syndrom

    To nie tyle "idioci" czy "buractwo" a po prostu kierowcy którzy nie dają
    sobie rady.
    Zmiana pasa w mieście to dla wielu kierowców prawie trauma -
    nieumiejętność korzystania z lusterek, brak wyczucia prędkości i
    odległości, ogólne nieobycie z ruchem drogowym i wystarczy.

    Oni tak jeżdżą, bo to im daje szanse że pojadą dalej - dla nich jedyną
    szansą jest zatrzymać się jeszcze kawał przed zwężeniem, włączyć
    kierunkowskaz i poczekać aż ktoś ich wpuści i zamiga długimi.

    Trzeba pamiętać że tamten kierowca jest w tej sytuacji sam, przerażony,
    osaczony itp. itd. W zasadzie jedyne wyjście to takich delikwentów
    wpuszczać, bo zostawienie ich samych sobie tylko pogłębi niedrożność ruchu.

  • 40. Data: 2010-05-13 19:15:28
    Od: Arek <a...@e...net>

    Tomasz Pyra pisze:
    [..]
    > Trzeba pamiętać że tamten kierowca jest w tej sytuacji sam, przerażony,
    > osaczony itp. itd. W zasadzie jedyne wyjście to takich delikwentów
    > wpuszczać, bo zostawienie ich samych sobie tylko pogłębi niedrożność ruchu.

    Nie. Jedyne wyjście to zabierać prawo jazdy i niech się nauczą jak się
    prawidłowo jeździ.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com