  • Data: 2010-05-15 10:12:59
    Temat: Re: [Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak ktoś mniej wie i umie i chce wiedzieć więcej i więcej umieć to prosi
    > o odwiedzi mające rozsądne uzasadnienie.
    >
    > Z mojego punktu widzenia stwierdzenie: "bo ma ochote" nie jest żadnym
    > uzasadnieniem. Wątek pewnie obserwuje mnóstwo niedoświadczonych
    > kierowców i dostając odpowiedź "bo ma ochotę" to co maja zrobić?

    zaczelo sie od skomlenia, ze sa tacy co wyprzedzaja gdy ktos jedzie 20km/h.
    Wiec na Twoje pytanie odpisalem czemu jade zgodnie z przepisami a jak masz
    ochote jechac 20km/h to nie miej pretensji o to, ze ktos Cie wyprzedza.

    Mam ochote trzymac sie przepisow. To chyba nie przestestwo.

    Miec ochote jechac zgodnie z przepisami to zajebiste uzasadnienie. Miec
    ochote jechac znacznie ponizej dopuszczalnej predkosci zakrawa na blokowanie
    ruchu i trudniej mi znalezc uzasadnienie na popelnianie wykroczenia.

    Icek