  • Data: 2011-06-08 00:01:18
    Temat: Re: Fikcyjna zakladka, co to za znak?
    Od: "Rysiek G." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris_Poland" napisał w wiadomości grup

    >prosze mi powiedziec co to za ustrojstwo skoro nie ma tego w KD
    >http://imageshack.us/photo/my-images/831/2011060611
    0.jpg/

    >jak go nie ma to ktos musial za sznurek pociagnac
    >ktos znak postawil ktos zlecil ktos zaplacil
    >skoro nie jest obowiazujacy bo nie ma przepisu to ki diabel ?

    To mi wygląda na typowy krajowy wynalazek. W krajach cywilizowanych dobrym
    zwyczajem jest jazda na tzw. "zamek" ale u nas, jak nie ma paragrafu, stu
    znaków i za każdym drzewem stada miśków to jeden prymityw z drugim nigdy
    się nie domyśli że gość na sąsiednim pasie też chciałby w końcu ruszyć...