  • Data: 2011-03-27 12:41:39
    Temat: Re: Fiesta vs Sierra
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 27 Mar 2011 01:55:19 -0700 (PDT), Alex81 wrote:
    >Jak rozumiem Twoja teoria spiskowa tlumaczy np. ponizszy film?
    >http://www.youtube.com/watch?v=K-eFHwcjUr4
    >Tez z niej wyjeli silnik?

    A cos dowodzi ze nie wyjeli ?
    Kiepska jakosc, nie widze - ale wypadl czy co ?

    http://www.youtube.com/watch?v=KhKS5k3Kyt4&feature=r
    elated
    juz nie wiem - sierra to, granada czy scorpio, ale zwracam uwage ze
    silnik maja ustawiony wzdluznie i na srodku, wiec takie zderzenie
    "40%" moglo silnik ominac ..

    >Na marginesie - ten rozbryzg paliwa z baku jest z lekka
    >przerazajacy... Ale co tam, grunt ze stare i dobre, nie to co
    >dzisiejsze plastikowe zabawki ;-)

    Tylko ze sierra ma w miare normalny korek paliwa, wiec nie powinno sie
    to inaczej zachowywac niz w wielu innych pojazdach. Watpie zeby sie
    normalny korek wyrwal. Dolali wody i nie zatkali ?

    Tak nawiasem mowiac to sierra ma bak calkowicie z tylu, wystawiony na
    uderzenia, podobnie jak ten amerykanski ... pinto ? Tylko ze w Europie
    jakos nie bylo nadmiernych narzekan ze sie zapala.
    W Pinto tez ponoc w praktyce nie.

    J.