eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFiat Uno-hamowanie silnikiem.Re: Fiat Uno-hamowanie silnikiem.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
    efonica.de!telefonica.de!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.62.MISMATCH!peer0
    2.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
    pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <56100a2b$0$27506$65785112@news.neostrada.pl>
    <i...@4...net>
    <muppjk$k9k$2@node2.news.atman.pl> <mus4j9$60o$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <56119f26$0$580$65785112@news.neostrada.pl>
    <musdv1$qhr$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <56123420$0$27520$65785112@news.neostrada.pl>
    <1plxy97d5md9s$.12folzbr1tzjo.dlg@40tude.net>
    <56137fbd$0$8377$65785112@news.neostrada.pl>
    <mv103n$d72$1@news.icm.edu.pl>
    Subject: Re: Fiat Uno-hamowanie silnikiem.
    Date: Wed, 7 Oct 2015 10:36:18 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 151007-1, 07.10.2015), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 45
    Message-ID: <5614d8c3$0$609$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1444206787 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 609 89.72.242.154:3915
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3018
    X-Received-Body-CRC: 3377878361
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2569760
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości
    news:mv103n$d72$1@news.icm.edu.pl...
    >
    >
    > W dniu 06.10.2015 o 10:04, yabba pisze:
    >> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    >>
    >> Zwyky jednoprzepływowy gaźnik: pływak, dysze i dwie śrubki do regulacju.
    >> Bardziej rozbudowany gaźnik miałem w Ładzie Samarze - dwuprzepływowy,
    >> super oszczędny. ZHS silnikiem był tam na 100% - pamiętam jak niechcący
    >> go odłączyłem i silnik gasł na wolnych obrotach.
    >
    > To było coś innego - odłączanie dopływu paliwa po wyłączeniu zapłonu
    > kluczykiem aby wyeliminować samozapłony, wiele gaźników to posiadało np. w
    > Zastawa 1100 i chyba Skoda 105L.

    Nie, na pewno to był ZHS. Opisany w instrukcji, sterowany modułem :))
    elektronicznym w zależności od położenia dźwigni przepustnicy i obrotów.
    Sprawdzałem woltomierzem, że odcinał paliwo w czasie jazdy.

    > W którymś z nich odłączanie dopływu paliw w przypadku hamowania silnikiem
    > był realizowany podciśnieniowo - zwiększone podciśnienie przy zamkniętej
    > przepustnicy i dużych "obrotach" silnika poruszało tłoczek w gaźniku,
    > który zamykał zawór odcinający dopływ paliwa.

    Teraz coś kojarzę, że chyba moje Uno miało tak zrobiony ZHS. Był tam
    siłownik podciśnieniowy.


    >> Był też styk przy
    >> dźwigni przepustnicy załaczający się przy jej położeniu dla obrotów
    >> biegu jałowego.
    >> W Uno z silnikiem Fire i gaźnikiem, ZHS był na 95%. Pamiętam jeden
    >> kabelek dochodzący do gaźnika, ale nie pamiętam kabelka od czujnika
    >> położenia dźwigni przepustnicy.
    >>
    >



    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: