  • Data: 2012-02-02 08:27:17
    Temat: Re: Fiat Panda - gasnące światła
    Od: arch <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Lut, 08:06, kgb007 <k...@p...wp.pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Mam dziwny problem z samochodem Fiat Panda 1.1 2004 rok.
    >
    > Podczas ostatnich mrozów jak auto jeszcze jest zimne to po gwałtownym
    > wciśnięciu sprzęgła gasną światła mijania na 1 sekundę (słychać
    > pyknięcie przełączników pod deską).
    >
    > Zauważyłem jeszcze że drążek zmiany biegów chodzi jakby był zatopiony w
    > maśle (pewnie olej w skrzyni zgęstniał).
    >
    > Po rozgrzaniu jest ok :)
    >
    > Teraz pytanie co to może być ?
    >
    >   - padający akumulator (ma z 4 lata, no i w sumie przy -22 kreci
    > rozrusznikiem jakby miał zaraz zejść)
> [...]

    Sprawdź pod deską rozdzielczą od strony kierowcy. Są tam dwie albo
    trzy podłużne kostki z wiązką przewodów.
    Musisz je po powyciągac i kolejno sprawdzic, czy nie ma tam zwarcia.
    W pandzie mojej żony to właśnie było przyczyną "niedziałania" świateł
    mijania.
    Jak wrócę do domu to mogę dokładnie sprawdzic, która to kostka.

    pozdr
    SZ