  • 11. Data: 2010-03-24 19:34:03
    Temat: Re: [SPAM] Fiat Multipla - chciałbym kupić
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-03-24 19:32, Przemek V wrote:

    > Moje się nie wstydziły a chyba przez 8 lat były Multiplą podwożone.
    > Rewelacyjny samochód jak za te pieniądze, również co do awaryjności. Myśmy
    > naszą sami zabili zapominając o wymianie paska rozrządu. Po 10 latach i ok.
    > 120 tys km.

    brawka! :P
    ale pasek był dobry - wytrzymał max ile mógł wytrzymać...

  • 12. Data: 2010-03-24 19:57:31
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    > Chciałbym kupić za 6 000 zł.

    patrząc po allegro to raczej trupy beda za te pieniadze

    L.W.

  • 13. Data: 2010-03-24 20:29:43
    Temat: Re: Fiat Multipla - chciałbym kupić
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:hodl90$dv4$1@news.onet.pl...

    > Moim zdaniem funkcjonalność Multipli kończy się wraz z próbą załadowania
    > bagaży dla całej załogi na pokładzie.
    > W standardowym zestawieniu foteli przecież ona nie posiada w ogóle
    > bagażnika !!
    >
    > Chciałem kiedyś kupić multiplę, kupiłem Golfa 3 Varianta
    >
    > Duża szerokość jest minusem - w przypadku poszukiwania miejsc postojowych
    > (na mieście, pod marketem).
    >
    > Zastanawiając się nad Multiplą brałem pod uwagę albo JTD, albo bipower
    > (benzyna + cng).

    Pytanie czy ci potrzebne 6 miejsc czy nie? Porównaj wielkość bagażnika
    Multipli z sześcioma osobami na pokładzie z np Zafirą. No contest. Zapakuj 6
    osób do dowolnego kombi typu Golf Variant. Nie da rady. A jak akurat chcesz
    przewieźć 5 osób i bagaże Multiplą to możesz jeden tylny fotel wyjąć i nagle
    masz mnóstwo miejsca na bagaże. Jak wyjmiesz cały tylny rząd to masz miejsce
    dla trzech osób i np trzech rowerów W ŚRODKU auta. Zrób to w innym aucie tej
    klasy. Mnie się zdarzało brać syna i córkę do przodu, fotele zrzucić na
    podjazd, rowery dosłownie wrzucić do środka i pojechać szybko 15 km pod W-wę
    żeby zrobić szybką 2 godzinną przejażdżkę rowerową. Bardzo niedocenione
    auto, do tego świetnie się prowadzące jak na takie pudło. Nawet Jacek
    Chojnacki się zachwycał zestopniowaniem skrzyni, prowadzeniem i
    poręcznością.

  • 14. Data: 2010-03-25 00:44:16
    Temat: Re: Fiat Multipla - chcialbym kupic
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Uzytkownik "Sylwester Lazar" <i...@a...pl> napisal w wiadomosci

    > Spokojnie, chlopaki!
    > On zartowal. Po prostu nie chce mi odsprzedac swojej za ta cene:-)
    > Znajdziecie mi ten wóz?

    Mnostwo tego na mobile stoi, ja tam ogolnie mam awersje do kupowania w
    Polsce a tym bardziej w przypadku tak delikatnych autek jak Multipla. Za
    1500 eur powinienes dostac ladny egzemplarz z okolic 2000 roku. Uwazaj na
    wersje Blupower, w odroznieniu od Bipower nie "umie" jezdzic na benzynie :)

    --
    Picasso

  • 15. Data: 2010-03-25 09:02:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    hamberg wrote:

    > mistrzu to zaproponuj cos rownie funkcjonalnego dla tylu osob w podobnej
    > cenie

    Melex, jeden z grupowiczów nim dyla.

    --
    cokolwiek